دانلود پاورپوینت بررسی کاربردهای متاورس در حوزه بازاریابی

عنوان

آشنایی با کاربردهای متاورس در حوزه بازاریابی

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 27
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) حرفه ای و زیبا طراحی شده است به بررسی کاربردهای متاورس در حوزه بازاریابی در 27 اسلاید و فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
28,000تومان
توضیحات

کاربردهای متاورس در حوزه بازاریابی

متاورس دیگر یک مفهوم علمی تخیلی نیست و بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده است. نیاز به پیشرو بودن در شکل دهی به این نوآوری انقلابی باعث شده تا شرکت های بزرگی همچون مایکروسافت، گوگل و فیس بوک به فکر پیشتاز شدن در این عرصه بیافتند و توسعه آن را جزو اهداف اصلی فعالیت خود قرار دهند. تا جایی که فیس بوک نام خود را به متا تغییر داده تا پیشتاز عرصه توسعه متاورس باشد. در این راستا، کاربردهای زیادی از متاورس در عرصه های مختلفی همچون صنعت، گردشگری، پزشکی و … به وجود آمده و حوزه بازاریابی نیز یکی از عرصه هایی می باشد که می تواند مزایای زیادی را به لطف توسعه متاورس کسب نماید. در همین راستا، در این پاورپوینت تلاش کرده ایم تا به صورت جامع به بررسی کاربردهای مختلف متاورس در زمینه بازاریابی اشاره نماییم. مطمئنا مطالعه این پاورپوینت باعث خواهد شد تا دید بیشتری نسبت به این موضوع پیدا کنید و نهایتا از آن برای داشتن یک ارائه کلاسی جامع در این زمینه استفاده نمایید.

این پاورپوینت در 27 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 این پاورپوینت قرار داده شده است:

متاورس

شاید تعاریف مختلفی از متاورس را در جاهای مختلف مطالعه کرده اید؛ با این حال باید عنوان کنیم که فعلا تعریف جامعی از این فناوری نمی توان ارائه داد به طوری که کاملا همه جانبه و یکپارچه باشد. فعلا تعریف کلی که از آن می توان ارائه داده به این صورت است که متاورس، یک تجربه مجازی همه جانبه برای کاربرانی است که در قالب آواتارهای خود برای تعاملاتی همچون خرید و فروش، سرگرمی و … در این محیط حضور یافته اند.

به گفته محققین و توسعه دهندگان این فناوری، متاورس دارای پتانسیل های بسیار گسترده ای است که می تواند تاثیرات زیادی روی زندگی شخصی و تجاری افراد داشته باشد. سرمایه گذاری شرکت ها در این عرصه در طی چند سال گذشته به شدت زیاد بوده و با درصد بالایی می توان تخمین زد که در آینده نزدیک نیز سرمایه گذاری های کلانی جذب این فناوری خواهد شد. هم اکنون نیز برندهای صاحب نام زیادی هستند که از این محیط برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود استفاده می کنند. این موضوع، تاثیرات زیادی روی بازاریابی سنتی خواهد گذاشت. با ظهور گسترده متاورس، انتظار می رود که بازاریابی دیجیتال نیز به سطح جدیدی ارتقا یابد.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 25 این پاورپوینت قرار داده شده است:

بازاریابی محتوایی

دلایل زیادی وجود دارند که سازمان ها را ترغیب به استفاده از این فناوری می کنند. متاورس باعث خواهد شد تا شرکت ها بتوانند تجربه ارتباطی جدیدی با مشتریان داشته باشند. اما یکی از دلایل اصلی که شرکت ها را علاقه مند به حضور در این محیط کرده، ارتباط برقرار کردن با نسل هزاره یا همان نسل Z می باشد. این فناوری به شرکت ها اجازه می دهد تا دنیای مجازی خود را بسازند، چیزی که قبلا با هیچ ویدئو، تبلیغ، کلمه یا تصویری قابل انجام نبود. هر کدام از این دنیاها می توانند تجربه منحصر به فردی را در اختیار مشتریان قرار دهند؛ تجربه ای غیرتکراری و باورناپذیر.

کاربردهای متاورس در حوزه بازاریابی

متاورس می تواند تجربه ای فراگیرتر از تبلیغات سنتی را ایجاد کند. به عنوان مثال، افراد می توانند با ورود به این محیط، محصولات مورد نیاز خود را در محیط منزل خود مجسم سازی کنند. به عنوان مثال، تجربه کنند که مبلمانی که قصد خرید آن را دارند، دقیقا در منزل آنها چگونه خواهد بود. بازاریابی سنتی نمی تواند تجربه استفاده قبل از خرید را ارائه نماید. متاورس خواهد توانست تا تمامی این محدودیت ها را از بین ببرد و نهایتا، تاثیرات بسیار گسترده ای در حوزه بازاریابی ایجاد نماید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت بررسی کاربردهای متاورس در حوزه بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.