دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): تاریخچه، مزایا و اصول

عنوان

مطالعه ای بر موضوع مدیریت ارتباط با مشتری

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 29
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در 29 اسلاید به صورت قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
29,000تومان
توضیحات

مدیریت ارتباط با مشتری به زبان ساده

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک استراتژی کسب و کار است که برای بهبود روابط با مشتریان و افزایش فروش و سودآوری استفاده می‌ شود. این استراتژی شامل فرآیندها، فناوری‌ ها و سیستم‌ های مدیریتی است که برای جمع‌ آوری، ذخیره، تحلیل و به اشتراک گذاری اطلاعات مشتری استفاده می‌ شود.

این پاورپوینت در 29 اسلاید تهیه گردیده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 6 این پاورپوینت قرار داده شده است:

مزایای مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری به کسب و کار کمک می‌کند تا بازار هدف خود را بهتر بشناسد و نیازها و ترجیحات مشتریان را درک کند. با تحلیل اطلاعات مشتری، شرکت‌ ها می‌ توانند بهترین راهکارهای برای جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان فعلی و افزایش رضایت آن‌ ها را پیدا کنند.

سیستم‌ های CRM شامل ابزارها و فناوری‌ هایی مانند نرم‌ افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری، اتوماسیون بازاریابی، ابزارهای تحلیل داده و سیستم‌های ارتباطی هستند. این سیستم‌ ها به شرکت‌ ها کمک می‌ کنند تا اطلاعات مشتریان را به طور مرتب و سازمان‌ دهی شده جمع‌ آوری کنند و با استفاده از آن‌ ها، استراتژی‌ های بهتری برای رشد کسب و کار خود طراحی کنند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 23 این پاورپوینت قرار داده شده است:

مزایای رضایت مشتری

با استفاده از سیستم‌ های CRM، شرکت‌ ها قادر خواهند بود:

1. اطلاعات مشتریان را در یک مکان مرکزی ذخیره کنند و به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.
2. تاریخچه تعاملات با مشتری را ردیابی کنند و اطلاعات به روز و دقیق در مورد تماس‌ها، خریدها و شکایات مشتریان داشته باشند.
3. اطلاعات مشتریان را تحلیل کنند و الگوها و روندهای خرید را شناسایی کنند.
4. استراتژی‌ های بازاریابی و فروش را بر اساس نیازها و ترجیحات مشتریان بهبود دهند.
5. با مشتریان در تمام مراحل چرخه زندگی مشتری ارتباط برقرار کنند و خدمات پس از فروش بهتری ارائه دهند.

ارتباط با مشتری

به طور خلاصه، مدیریت ارتباط با مشتری به شرکت‌ ها کمک می‌ کند تا اطلاعات مشتریان را بهبود داده و با ارائه خدمات بهتر، رضایت مشتریان را افزایش دهند و در نهایت فروش و سودآوری خود را افزایش دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): تاریخچه، مزایا و اصول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.