دانلود پاورپوینت در مورد مراقبت های پرستاری قبل و بعد از عمل جراحی

عنوان

مطالعه ای بر تدابیر پرستاری قبل و بعد از عمل جراحی

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 45
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی مراقبت های پرستاری قبل و بعد از عمل جراحی به صورت قابل ویرایش در 45 اسلاید پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
27,000تومان
توضیحات

مراقبت های قبل و بعد از عمل جراحی

مراقبت های پرستاری قبل و بعد از عمل جراحی یکی از مهمترین بخش های مراقبت های بهداشتی است که برای بهبود سریع تر و موثر تر بیماران بسیار اهمیت دارد.

این پاورپوینت در 45 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 آن قرار داده شده است:

عمل جراحی

مراقبت های پرستاری قبل از عمل جراحی به عنوان یک بخش اساسی از مراقبت های پیش از عمل جراحی شناخته می شود و این مراقبت ها باعث می شود که بیماران برای عمل جراحی آماده تر و مستعد تر باشند. این مراقبت ها شامل اطمینان از اینکه بیماران به درستی آماده شده اند، اطلاع رسانی به آنها در مورد عمل و انتظارات پس از آن، انجام آزمون های لازم قبل از عمل جراحی و همچنین اطمینان از اینکه بیماران به درستی خوراکی و مایعات مصرف کنند.

پس از عمل جراحی نیز مراقبت های پرستاری بسیار حائز اهمیت است. بعد از عمل، بیماران نیاز به مراقبت های ویژه دارند تا بهبود یابند و به حالت عادی خود بازگردند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 41 این پاورپوینت قرار داده شده است:

فرآیند پرستاری

مراقبت های پرستاری پس از عمل شامل توجه به درد و ناراحتی بیمار، نظافت و بهداشت بدن، تغذیه مناسب، فعالیت های فیزیکی مناسب، داروهای ضد درد و داروهای دیگر که توسط پزشک تجویز شده است، و نظارت مداوم بر روند بهبود بیمار می باشد.

برای مثال، در مورد بیماران قلبی که عمل قلب داشته اند، مراقبت های پرستاری شامل نظافت و بهداشت دقیق بخش عمل جراحی، کنترل فشار خون و ضربان قلب، نظارت بر روند تنفس، و تشويق به فعاليت های فیزيکي مناسب است.

جراحی

در نهایت، مراقبت های پرستاری قبل و بعد از عمل جراحی یک بخش حائز اهمیت و بسیار حساس از مراقبت های بهداشتی است که نقش بسزایی در بهبود سرعت و کيفيت بهبودي بيماران دارد. به همین دلیل، اطلاعات و تجربه های لازم در زمینه مراقبت های پرستاری قبل و بعد از عمل، چالش های زيادي را بر عهده دارد و نياز به دانش و مهارت های حرفه اي دارد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت در مورد مراقبت های پرستاری قبل و بعد از عمل جراحی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.