دانلود پاورپوینت بررسی مزایای شبکه محلی LAN (Local Area Network)

عنوان

مطالعه ای بر مزایای شبکه محلی LAN

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 30
فرمت فایل : ppt - pptx نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی مزایای شبکه محلی LAN (Local Area Network) به صورت فایل قابل ویرایش در 30 اسلاید پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
23,000تومان
توضیحات

شبکه محلی یا LAN (Local Area Network) یک شبکه کامپیوتری است که دستگاه‌ های مختلف را در یک مکان محدود به هم متصل می‌ کند، مثلاً در یک ساختمان یا یک دفتر. LAN امکان اشتراک منابع مختلف مانند پرینتر، فایل‌ها و اینترنت را بین دستگاه‌ ها فراهم می‌ کند. این شبکه‌ ها به صورت سیمی یا بی‌سیم (Wi-Fi) می‌ توانند اجرا شوند و دستگاه‌ های مختلف مانند کامپیوترها، تلفن‌ های همراه، تبلت‌ ها و دستگاه‌ های IoT (اینترنت اشیاء) را به هم متصل می‌ کنند.

این پاورپوینت در 30 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 2 آن قرار داده شده است:

شبکه های کامپیوتری

مزایای شبکه محلی LAN:

1. اشتراک منابع: با استفاده از LAN، کاربران می‌ توانند به طور همزمان به منابع مختلف دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال، چند کاربر می‌ توانند به یک پرینتر مشترک دسترسی داشته باشند و از آن برای چاپ سند‌های خود استفاده کنند.

2. انعطاف‌ پذیری: LAN به سازمان‌ ها و کاربران اجازه می‌ دهد تا به راحتی منابع را به اشتراک بگذارند و به دستگاه‌ های جدید اضافه کنند. این امر باعث افزایش انعطاف‌ پذیری و تغییرات سریع در سازمان می‌ شود.

3. سرعت بالا: LAN شامل سرعت بالای انتقال داده است که این امر به کاربران اجازه می‌ دهد تا به سرعت و با کارآمدی بالا به منابع شبکه دسترسی پیدا کنند.

4. حفاظت و امنیت: با استفاده از شبکه محلی، مدیران شبکه قادر خواهند بود تا به راحتی سطح دسترسی کاربران را کنترل کرده و از آن‌ ها برای حفاظت از منابع شبکه استفاده کنند. این شامل استفاده از رمزگذاری، فایروال و سایر فن آوری‌ های امنیت شبکه است.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 29 این پاورپوینت قرار داده شده است:

LAN

5. هزینه کمتر: نصب و نگهداری LAN نسبت به سایر نوع شبکه‌ ها هزینه کمتری دارد. همچنین، استفاده از LAN به کاربران اجازه می‌ دهد تا منابع را به صورت مشترک استفاده کرده و هزینه‌ های مربوط به تجهیزات را به صورت مشترک تقسیم کنند.

6. افزایش تولیدی: با استفاده از LAN، کاربران قادر خواهند بود تا به صورت همزمان به منابع شبکه دسترسی پیدا کرده و به صورت همروش توانایی همکاری و تبادل داده را داشته باشند. این امر باعث افزایش تولید و کارایی در سازمان‌ ها می‌ شود.

محلی

با توجه به این مزایای شبکه محلی LAN، استفاده از آن در سطح سازمان‌ ها و حتی خانگی‌ ها بسیار رایج شده است و بهبود عملکرد و افزایش کارایی را فراهم می‌ کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت بررسی مزایای شبکه محلی LAN (Local Area Network)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.