دانلود پاورپوینت مطالعه ای بر انواع بیماری های واگیردار

عنوان

آشنایی با انواع بیماری های واگیردار

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 17
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) زیبا و حرفه ای طراحی شده است به مطالعه ای بر انواع بیماری های واگیردار در 17 اسلاید و فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
18,900تومان
توضیحات

بیماری‌ های واگیردار یا انتقالی

بیماری‌ های واگیردار یا انتقالی، بیماری‌ هایی هستند که از یک فرد به فرد دیگر منتقل می‌ شوند. این بیماری‌ ها ممکن است از طریق تماس مستقیم با بیمار یا از طریق تماس با اشیاء یا سطوح آلوده به عوامل بیماری‌ زا منتقل شوند. بعضی از بیماری‌ های واگیردار شامل سرفه، عطسه، تعطیلات، تماس با سطوح آلوده، خوردن یا نوشیدن مواد آلوده و … می‌ شوند.

این بیماری‌ ها می‌ توانند منجر به اپیدمی و پاندمی شوند و در برخی موارد ممکن است عوارض جانبی جدی داشته باشند. به عنوان مثال، ویروس کرونا (COVID-19) که در سال 2019 شناخته شد، یک بیماری واگیردار است که باعث اپیدمی جهانی شده و عوارض جانبی جدی برای بسیاری از افراد داشته است.

بسیاری از بیماری‌ های واگیردار قابل پیشگیری هستند و از طریق رعایت بهداشت شخصی، مصرف آب و غذای سالم، واکسیناسیون، استفاده از دستکش و ماسک و … می‌ توان از انتقال آن‌ها جلوگیری کرد.

برخی از معروف‌ ترین بیماری‌ های واگیردار شامل سرفه، سرخک، آنفولانزا، هپاتیت، سل، ایدز، تب تایفوئید، تب برفک، کولرا و … هستند. این بیماری‌ ها ممکن است باعث عوارض جانبی جدی شوند و در صورت عدم درمان مناسب ممکن است منجر به مرگ فرد شوند.

بیماری های واگیردار

بنابراین، آگاهی ازاز این بیماری‌ ها، رعایت بهداشت شخصی و پروتکل‌های بهداشت عمومی بسیار حائز اهمیت است تا جلوگیری از انتقال این بیماری‌ ها و حفظ سلامت خود و دیگران.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت مطالعه ای بر انواع بیماری های واگیردار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + نوزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.