دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم فین تک (FinTech) و بررسی وضعیت آن در ایران

عنوان

مروری بر مفهوم فین تک (FinTech) و بررسی وضعیت آن در ایران

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 53
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) زیبا و حرفه ای طراحی شده است به آشنایی با مفهوم فین تک (FinTech) و بررسی وضعیت آن در ایران در 53 اسلاید و فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
39,000تومان
توضیحات

فین تک

فین تک یک شرکت فناوری است که در زمینه پرداخت های دیجیتال فعالیت می کند. فین تک از زنجیره بلوک های بیتکوین استفاده می کند تا پرداخت های بین المللی را سریعتر، ارزان تر و امن تر کند.

این پاورپوینت در 53 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 آن قرار داده شده است:

فین تک در ایران

از زمان تأسیس، فین تک به عنوان یکی از شرکت های نوآور در حوزه پرداخت های دیجیتال شناخته شده است. آن ها با استفاده از فناوری بلاکچین، قابلیت های جدیدی را به صنعت پرداخت های بین المللی اضافه کرده اند. به عنوان مثال، آن قادر است به صورت لحظه ای و در هر ساعت از شبانه روز، پرداخت های بین المللی را انجام دهد. همچنین، این شرکت تضمین می کند که هزینه های پرداخت به حداقل رسیده و امنیت بالایی دارد.

اما در ایران، وضعیت آن متفاوت است. به دلیل تحریم های اقتصادی و مالی بر علیه ایران، شرکت های فناوری مانند فین تک با مشکلاتی روبرو هستند. برای مثال، آن نمی تواند به طور مستقیم با بانک های ایرانی همکاری کند و خدمات خود را در ایران ارائه دهد. این مشکل باعث شده است که بسیاری از کسب و کارها و فروشگاه های آنلاین در ایران قادر به استفاده از سیستم پرداخت فین تک نباشند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 30 این پاورپوینت قرار داده شده است:

ارزهای رمزنگاری شده

با این حال، برخی از شرکت ها و فروشگاه های بزرگ در ایران توانسته اند با استفاده از راهکارهای جانبی و همکاری با شرکت های خارجی، از خدمات این شرکت بهره ببرند. به عنوان مثال، برخی از فروشگاه های آنلاین در ایران از درگاه های پرداخت خارجی مانند پی پال و استرایپ استفاده می کنند که این شرکت ها با فین تک همکاری دارند.

فین تک

در نتیجه، وضعیت آن در ایران هنوز بهبود نیاز دارد. با توجه به تحریم های بین المللی و مشکلات مالی، شرکت های فناوری مانند فین تک با مشکلات عدیده روبرو هستند. با این حال، برخی از کسب و کارها و فروشگاه ها در ایران توانسته اند با استفاده از راهکارهای جانبی، از خدمات آن بهره ببرند. در آینده، باز شدن بیشتر بازارهای بین المللی و رفع تحریم ها می تواند به بهبود وضعیت آن در ایران کمک کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم فین تک (FinTech) و بررسی وضعیت آن در ایران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.