دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم یادگیری عمیق

عنوان

مطالعه ای بر موضوع یادگیری عمیق

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 30
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی مفهوم یادگیری عمیق به صورت قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
29,000تومان
توضیحات

یادگیری عمیق به زبان ساده

یادگیری عمیق یک روش یادگیری ماشینی است که بر اساس مدل‌های شبکه عصبی عمیق (Deep Neural Networks) استوار است. در این روش، شبکه عصبی با ساختار چند لایه و تعداد زیادی نرون، به طور خودکار و بدون نیاز به تعریف قوانین و قواعد دستی، اطلاعات مورد نیاز را از داده‌ها استخراج می‌ کند.

این پاورپوینت در 30 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 آن قرار داده شده است:

یادگیری عمیق چیست

یادگیری عمیق به دلیل قابلیتش در تشخیص الگوهای پیچیده و استخراج ویژگی‌ های معنادار از داده‌ ها، در حوزه‌ های مختلف مانند بینایی ماشین، پردازش زبان طبیعی، ترجمه ماشینی، تشخیص گفتار و غیره بسیار کاربرد دارد.

برای یادگیری عمیق، ابتدا باید یک شبکه عصبی عمیق با ساختار مناسب آموزش داده شود. این شبکه با ورودی داده‌ های آموزشی و خروجی مورد انتظار، با استفاده از الگوریتم‌ های بهینه‌ سازی مانند پس‌ انتشار خطا، وزن‌ ها و پارامترهای خود را به گونه‌ ی تنظیم می‌ کند که خطا در پیش‌ بینی خروجی‌ ها کمینه شود.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 18 این پاورپوینت قرار داده شده است:

متدهای یادگیری عمیق

بعد از آموزش، شبکه عصبی عمیق آماده استفاده در مسائل جدید است. با ورود داده‌ های جدید، شبکه عصبی بر اساس الگو های یادگرفته شده، خروجی مورد نظر را پیش‌ بینی می‌ کند. در صورت نیاز، شبکه می‌ تواند بازخورد دریافت کند و به روزرسانی شود تا دقت پیش‌بینی بهبود یابد.

عمیق

از مزایای یادگیری عمیق می‌ توان به قابلیت استفاده از داده‌ های بزرگ، توانایی یادگیری و تعمیم به مسائل پیچیده، قابلیت استخراج ویژگی‌ های مفید و خودکار، و امکان استفاده در زمان واقعی اشاره کرد. با این حال، آموزش شبکه‌ های عمیق نیازمند تعداد زیادی داده آموزشی و منابع محاسباتی قوی است. همچنین، تنظیم پارامترهای شبکه عصبی و انتخاب ساختار مناسب نیز چالش‌ های خاص خود را دارد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم یادگیری عمیق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.