دانلود پاورپوینت نمونه مصاحبه افسردگی

عنوان

نمونه مصاحبه افسردگی - شرح حال یک بیمار افسرده

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 15
فرمت فایل : ppt و pptx نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانش جویان

افسردگی چیست و چه علائمی دارد؟ چطور افسردگی را تشخیص بدهیم؟ روش‌های درمان افسردگی چیست؟ اگر دچار افسردگی شدید یا در اطراف شما کسانی هستند که افسرده شده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه نمونه مصاحبه روند درمان را بهبود ببخشید. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
87,400تومان
توضیحات

افسردگی چیست

افسردگی (Depression)یک بیماری روحی است که باعث احساس غم، ناامیدی، بی‌اشتهایی، خستگی و کاهش تمایل به انجام فعالیت‌های روزمره می‌شود. افراد مبتلا به افسردگی ممکن است از ارتباط با دیگران دوری کنند، درد و رنج جسمانی تجربه کنند و در افکار منفی غرق شوند. افسردگی می‌تواند به صورت موقت یا مزمن باشد و در صورت عدم درمان مناسب، تأثیرات منفی بر روی کیفیت زندگی فرد داشته باشد. در صورت بروز علائم افسردگی، مشاوره و درمان حرفه‌ای توسط روانشناس یا پزشک متخصص معالجه این بیماری ضروری است.

افسردگی

شرح حال یک بیمار افسرده

یک بیمار افسرده احساس غم و ناامیدی شدیدی دارد. او احتمالاً بی‌اشتهایی و کاهش تمایل به انجام فعالیت‌های روزمره را تجربه می‌کند. این بیمار ممکن است از برقراری ارتباط با دیگران دوری کند و به جای آن در تنهایی خود فرو رود. همچنین، او ممکن است درد و رنج جسمانی را تجربه کند که ممکن است علت آن ناشناخته باشد. افکار و احساسات منفی نیز ممکن است در ذهن این بیمار حاکم شود و او را به سمت بوته‌های منفی سوق دهد. این حالت ممکن است به صورت موقت باشد و پس از مدتی خود به خود بهبود یابد، اما در برخی موارد نیاز به درمان حرفه‌ای توسط روانشناس یا پزشک متخصص دارد تا بتواند از این بیماری بهبود یابد و کیفیت زندگی خود را بهبود دهد.

علائم این بیماری عبارتند از:

1. احساس غم و ناامیدی شدید
2. بی‌اشتهایی یا افزایش اشتها
3. خستگی و کاهش انرژی
4. کاهش تمایل به انجام فعالیت‌های روزمره
5. دوری از برقراری ارتباط با دیگران
6. فرو رفتن در تنهایی
7. درد و رنج جسمانی ناشناخته
8. افکار منفی و خودکشی
9. بی‌احساسی و بی‌علاقگی
10. اختلالات خواب
11. مشکلات در تمرکز و تصمیم‌گیری
12. افزایش یا کاهش وزن
13. ناراحتی های جسمانی مانند سردرد و درد عضلانی

در صورت تجربه هر چند علامت از این علائم، بهتر است به یک پزشک مراجعه کنید تا با انجام تست افسردگی تشخیص و درمان مناسب را دریافت کنید.

انواع افسردگی:

اختلال مزمن- پنهان- بعد از زایمان- افسردگی روانی- افسردگی عاطفی فصلی- اختلال دو قطبی

این بیماری در نوجوانان :مسائلی همچون فشار همسالان، انتظارات تحصیلی و تغییرات فیزیکی در نوجوانان رخ می‌دهد، می‌توانند نوسانات گسترده‌ای را در زندگی نوجوانان به وجود بیاورند. در حالت نرمال این تغییرات و فراز و نشیب‌ها سبب بروز احساساتی زودگذر می‌شوند، اما در برخی از نوجوانان کاهش سطح روحیه و تغییرات خلقی بیش از احساسات موقتی است و نشانه‌های افسردگی در آن‌ها دیده می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت نمونه مصاحبه افسردگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.