دانلود پاورپوینت هوش تجاری (Business Intelligence) چیست؟

عنوان

مطالعه ای بر مفهوم هوش تجاری

سال تهیه : 1403 تعداد اسلاید : 24
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی مفهوم هوش تجاری (Business Intelligence) در 24 اسلاید به صورت قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
19,000تومان
توضیحات

مفهوم هوش تجاری به زبان ساده:

هوش تجاری (Business Intelligence) به مجموعه‌ ای از فرآیندها، فناوری‌ ها و ابزارهایی گفته می‌ شود که به سازمان‌ ها کمک می‌ کند تا داده‌ هایشان را تجزیه و تحلیل کرده و اطلاعات مفیدی را برای اتخاذ تصمیم‌ های استراتژیک ارائه دهند. هدف اصلی هوش تجاری، تبدیل داده‌ های خام به اطلاعات قابل فهم و مفید است که به سازمان‌ ها کمک می‌ کند تا بهترین تصمیم‌ ها را بگیرند و عملکرد خود را بهبود بخشند.

این پاورپوینت در 24 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 2 آن قرار داده شده است:

هوش تجاری

یک سیستم هوش تجاری معمولاً شامل چندین عنصر مختلف است که هر کدام نقش خاص خود را دارند. این عناصر شامل منابع داده (Data Sources)، ابزارهای تجزیه و تحلیل (Analytical Tools)، فرآیندهای تجزیه و تحلیل (Analytical Processes) و گزارش‌ دهی (Reporting) می‌ شوند.

منابع داده شامل هر نوع داده‌ ای است که سازمان برای تحلیل دارد، از جمله داده‌ های سازمانی، داده‌ های مالی، داده‌ های بازار، داده‌ های مشتری و غیره. ابزارهای تجزیه و تحلیل شامل نرم‌افزارها و فناوری‌ های مختلفی هستند که برای تحلیل داده‌ ها و استخراج اطلاعات استفاده می‌ شوند. فرآیندهای تجزیه و تحلیل شامل روش‌ ها و فرآیندهای مختلفی هستند که برای تحلیل داده‌ ها و استخراج اطلاعات مورد استفاده قرار می‌ گیرند. گزارش‌ دهی نیز شامل ابزارها و فرآیندهایی است که برای ارائه اطلاعات به صورت گزارش‌ ها و داشبوردها به کاربران استفاده می‌ شود.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 22 این پاورپوینت قرار داده شده است:

بازدهی سرمایه

با استفاده از هوش تجاری، سازمان‌ ها می‌ توانند اطلاعات بسیار زیادی را از داده‌ های خود استخراج کنند و از آن برای بهبود عملکرد و اتخاذ تصمیم‌ های استراتژیک استفاده کنند. به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است با استفاده از هوش تجاری، بتواند الگوهای مصرف مشتریان خود را شناسایی کرده و بهبود بخشیدن به تجربه مشتریان خود را به عنوان یک استراتژی رقابتی در نظر بگیرد.

تجاری

در نتیجه، هوش تجاری یک ابزار بسیار قدرتمند برای سازمان‌ هاست که به آن‌ ها کمک می‌ کند تا اطلاعات خود را به صورت منطقی و قابل فهم تبدیل کنند و از آن برای بهبود عملکرد و اتخاذ تصمیمات استراتژیک استفاده کنند.

فهرست مطالب:

  • مقدمه
  • افزایش بهره‌ وری
  • دسترسی به اطلاعات مناسب
  • تصمیم‌ گیری ماهرانه
  • نتایج نزدیک‌ تر به اهداف مقرر
  • بازدهی سرمایه
  • پایان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت هوش تجاری (Business Intelligence) چیست؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سیزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.