دانلود پاورپوینت مطالعه ای جامع در زمینه پوشش های ETFE (Ethylene Tetrafluoroethylene)

عنوان

مطالعه ای بر موضوع پوشش های ETFE

سال تهیه : 1403 تعداد اسلاید : 29
فرمت فایل : ppt - pptx نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی پوشش های ETFE (Ethylene Tetrafluoroethylene) به صورت فایل قابل ویرایش در 29 اسلاید پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
16,900تومان
توضیحات

معرفی پوشش های ETFE:

پوشش ETFE یک نوع پوشش پلیمری است که از ترکیبات اتیلن و تترافلوئورواتیلن تشکیل شده است. این ماده یک پوشش بسیار سبک، شفاف و مقاوم در برابر شرایط محیطی مختلف است. ETFE از نظر خواص فیزیکی و شیمیایی به پلی تترا فلورو اتیلن (PTFE) شباهت دارد، اما به دلیل ساختار مولکولی متفاوت، خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد.

ETFE به عنوان یک جایگزین مناسب برای شیشه در ساخت سازه‌ های ساختمانی و پوشش‌ های نورپذیر استفاده می‌ شود. این پوشش به دلیل وزن سبک، قابلیت انعطاف پذیری و مقاومت در برابر آب، حرارت، نور خورشید و شرایط جوی مختلف، به عنوان یک گزینه مناسب برای سقف‌ ها، دیوارهای خارجی و سایر سازه‌ های معماری استفاده می‌ شود.

ETFE همچنین قابل استفاده در ساخت سقف‌ ها و پوشش‌ های مقاوم در برابر حرارت، هوا، آب و آتش است. این پوشش به دلیل خصوصیات ضد آب و ضد آتش خود، مناسب برای استفاده در ساخت سقف‌ ها و پوشش‌ های خارجی است.

در کل، پوشش ETFE به عنوان یک جایگزین مناسب برای مصالح سنتی مانند شیشه و فلزات در صنعت ساختمان و معماری شناخته شده است و به دلیل خصوصیات منحصر به فرد خود، جایگزین مناسبی برای بسیاری از کاربردهای مختلف محسوب می‌ شود.

پوشش

مطالب موجود در فایل :

فهرست

مقدمه

تاریخچه ETFE

معرفی

مزایا و معایب پوشش EFTE

مشخصات فنی EFTE (خواص مکانیکی ، خواص الکتریکی ، خواص حرارتی ، سایر خواص)

ساختار تشکیل دهنده، خواص، موارد استفاده EFTE

ابعاد پانل و بالشتک ها ETFE

ساخت و فرآوری ETFE

برپایی و مونتاژETFE

باد کردن ETFE

تعمیر و نگهداری ETFE

ویژگی های EFTE (آتش ، دوام ، آکوستیک ، سازه ، عایق حرارتی ، زیست محیطی ، روشنایی ، عایق آب و هوا و بخار آب)

شرح پروژه های اجرای شده با ETFE به همراه تصاویر ( ، پروژه Eden در انگلستان (2001) استادیوم Basel در سوئیس (2001) ، استادیومAlianz-Arena در آلمان (2005) ، مرکز بازیهای آبی پکن (2007) ،مرکز تفریحی Khan Shatyry در قزاقستان (2008) ، سقف باغ ماهان-ایران مال)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت مطالعه ای جامع در زمینه پوشش های ETFE (Ethylene Tetrafluoroethylene)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.