دانلود پاورپوینت چست تیوب (Chest tube) و مراقبت های پرستاری مرتبط با آن

عنوان

نگاهی بر موضوع چست تیوب (Chest tube)

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 30
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی چست تیوب (Chest tube) و مراقبت های پرستاری مرتبط با آن در 30 اسلاید به صورت قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
18,600تومان
توضیحات

چست تیوب یک دستگاه پزشکی است که برای تخلیه هوا، خون یا مایعات اضافی از داخل قفسه سینه استفاده می‌ شود. این دستگاه به عنوان یک روش درمانی برای بیماران با مشکلاتی مانند پنهان شدن هوا یا خون در قفسه سینه، ضایعات غیرقابل جذب و انبساط غیرطبیعی ریه استفاده می‌ شود. چست تیوب به صورت یک لوله انعطاف‌ پذیر و خرطومی به قفسه سینه بسته می‌ شود و مایعات یا هوا را از داخل قفسه سینه تخلیه می‌ کند.

مراقبت از بیمارانی که چست تیوب دارند، نیازمند دقت و حوصله است. پرستاران باید با دقت و حرفه‌ ای ترین شکل ممکن مراقبت کنند تا از وضعیت بیمار مراقبت شود و هر گونه عارضه جدیدی که ممکن است پدید آید را شناسایی کنند.

برخی از مراقبت‌های پرستاری مرتبط با چست تیوب:

1. بررسی وضعیت بیمار: پرستاران باید به طور منظم و مداوم وضعیت بیمار را بررسی کرده و نشانه‌ های هرگونه عارضه جدید را شناسایی کنند. این شامل بررسی فشار خون، نبض، تنفس و سطح آب در چست تیوب می‌ شود.

2. نظافت و مراقبت از سایت چست تیوب: پرستاران باید به نظافت و مراقبت مناسب از سایت چست تیوب توجه کنند. این شامل تعویض دستبند، پوشش‌ دهی سایت تزریق و نظافت منظم آن است.

3. مانورهای تنفسی: پرستاران باید به بیماران کمک کنند تا مانورهای تنفسی صحیح را اجرا کنند. این شامل تمرینات تنفس عمق، تنفس عمق و آرام و استفاده از دستگاه‌ های حمایت تنفسی است.

4. مانورهای فیزیک درمانی: پرستاران باید به بیماران کمک کنند تا مانورهای فیزیک درمانی مناسب را اجرا کنند. این شامل تمرینات حرکتی، تمرینات قدرت و تمرینات استقامت است.

5. آموزش به بیمار و خانواده: پرستاران باید به بیمار و خانواده آموزش دهند که چگونه به درستی مراقبت از چست تیوب صورت گیرد و چگونه نشانه‌ های عارضه را شناسایی کنند.

چست

در نهایت، مراقبت از بیماران با چست تیوب نیازمند همکاری و هماهنگی بین پرستاران، پزشکان و سایر اعضای تیم درمان است. این همکاری و هماهنگی می‌ تواند به بهبود وضعیت بیماران کمک کرده و آن‌ ها را در بهبود سلامت خود یاری کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت چست تیوب (Chest tube) و مراقبت های پرستاری مرتبط با آن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.