دانلود پاورپوینت مروری بر کاربردهای متاورس در صنعت مد

عنوان

آشنایی با کاربردهای متاورس در صنعت مد

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 23
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) زیبا و حرفه ای طراحی شده است به مروری بر کاربردهای متاورس در صنعت مد در 23 اسلاید و فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
24,000تومان
توضیحات

کاربردهای متاورس در صنعت مد

در این پاورپوینت به بررسی جامعی در زمینه کاربردهای متاورس در صنعت مد و پوشاک پرداخته شده است. متاورس، کاربردهای گسترده ای در حوزه های مختلف مانند پزشکی، گردشگری و بازاریابی به دست آورده است. با این حال، این فناوری به عنوان یک ابزار بازاریابی کلیدی در حوزه مد و پوشاک نیز مورد توجه قرار گرفته شده است. چندین حوزه کلیدی برای برندهای مد در این محیط می توان متصور شد که از جمله آنها می توان به این موارد اشاره کرد: برندینگ، مد مجازی، پوسته های دیجیتال، کانال های توزیع و لجستیک، تعامل با مصرف کننده و ارتباط موثرتر با مشتری و نهایتا تحلیل کارآمدتر داده های مشتریان.

این پاورپوینت در 23 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 آن قرار داده شده است:

متاورس

شرکت هایی که از این فناوری استفاده می کنند، با ایجاد و گسترش مفهومی محصولات در دنیای مجازی، به دنبال اهدافی همچون ایجاد اعتماد به برند، جذب گروه مشتریان جدید، ترویج محصولات، و ارتباط موثرتر با مصرف کنندگان هستند. افزایش هزینه های جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی دیجیتال باعث شده تا برندها به متاورس به عنوان یک کانال ارتباطی جدید علاقه مند شوند. مزایای زیادی را می توان برای این فناوری متصور شد که از جمله مهمترین آن ها می توان به دسترسی یافتن به یک رویکرد چندکاناله برای شرکت های در حال توسعه اشاره نمود که نتیجه آن، بهبود ارائه محصولات و نیز بهبود تجربه مشتری می باشد.

باید عنوان کرد که علیرغم مزایای متعدد متاورس در صنعت مد و پوشاک، در حال حاضر، استقبال گسترده ای از آن نشده و جای کار زیادی برای آن وجود دارد. در این پاورپوینت، به صورت گسترده به بررسی مفاهیم و کاربردهای متاورس در صنعت مد و پوشاک اشاره شده است.

دیجیتالی شدن، حوزه های مختلفی را تحت تاثیر قرار داد که حوزه های اقتصادی، بیشترین تاثیر را شاهد بودند. همه گیری بیماری کرونا باعث شد که نقش کلیدی فناوری های دیجیتال در حوزه های مختلف، بیشتر مورد توجه قرار گیرد. طیق تحقیقات، در سال های همه گیری، میزان تعامل دیجیتالی مصرف کنندگان با برندهای مختلف به شکل چشم گیری افزایش یافت که صنعت مد و پوشاک نیز در این بین، سهم زیادی را از آن خود نمود. با توجه به بررسی ها و مصاحبه های صورت گرفته بین خریداران مختلف، این نتیجه حاصل شد که بیشتر خریداران آفلاین نیز به سمت خرید آنلاین سوق پیدا نموده اند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 22 این پاورپوینت قرار داده شده است:

آینده صنعت مد

متاورس از جمله مبنایی ترین و امیدوارکننده ترین نوآوری ها برای توسعه صنعت مد محسوب می گردد که خود نیز بر پایه یک سری فناوری های دیگر مانند آواتارها، واقعیت مجازی و افزوده و نیز NFT می باشد. علاقه روزافزون به گسترش این فناوری باعث شده تا تحقیقات گسترده ای نیز در زمینه آن انجام گیرد. بنابراین، می توان جای پای این فناوری در گسترش صنعت خرده فروشی را به وضوح مشاهده نمود.

کاربردهای متاورس در صنعت مد

علیرغم اینکه این فناوری می تواند مزایای واضحی برای توسعه شرکت های فعال در حوزه مد و پوشاک داشته باشد، با این حال، مسائلی نیز وجود دارد که از جمله آنها می توان به مساله امنیت داده ها، حفظ حریم خصوصی کاربران، تاثیرات منفی فناوری بر سلامت روحی و جسمی و … اشاره نمود. از جمله مشکلات دیگر نیز می توان به هزینه بالای تجهیزات و فناوری های واقعیت مجازی برای کاربران نهایی، امنیت حقوق مالکیت معنوی در دنیای مجازی و رقابت بالقوه بین برندها برای جلب توجه مصرف کنندگان اشاره نمود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت مروری بر کاربردهای متاورس در صنعت مد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.