دانلود پاورپوینت بررسی کاربردهای متاورس در زمینه پزشکی

عنوان

تحلیل کاربردهای متاورس در زمینه پزشکی

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 23
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی کاربردهای متاورس در زمینه پزشکی در 23 اسلاید و فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
9,900تومان
توضیحات

کاربردهای متاورس در زمینه پزشکی

متاورس، یک دنیای دیجیتالی به اصطلاح جایگزین است که با استفاده از ابزارهای سمعی و بصری می تواند قابل دسترسی برای کاربران باشد. در این دنیای مجازی، انوع مختلفی از هوش مصنوعی را می توان شاهد بود، از جمله افرادی به فرم کپی دیجیتالی از افراد واقعی (آواتارها) که قادر به تعامل اجتماعی هستند. کاربردهای مختلفی از متاورس را می توان برای حوزه های مختلف متصور شد. از جمله کاربردهای این فناوری می توان به حوزه هایی همچون بازاریابی، گردشگری و … اشاره نمود. در این پاورپوینت، به دنبال بررسی کاربردهای مختلف متاورس در حوزه پزشکی و سلامت هستیم. این موضوع در این پاورپوینت به صورت گسترده ای مورد بررسی قرار گرفته شده است و اطلاعات شما در این زمینه را تکمیل خواهد کرد. می توانید از این پاورپوینت برای داشتن یک ارائه کلاسی خوب در این موضوع استفاده نمایید.

کاربردهای گسترده ای از متاورس را می توان در زمینه پزشکی متصور شد. یکی از کاربردها می تواند امکان اتصال پزشک با بیمار از فاصله های چند هزار کلیومتری باشد. پزشک می تواند داده های بالینی بیمار از جمله تصاویر تشخیصی را در زمان واقعی مشاهده کرده و نهایتا با کمک ابزارهای دیگری مانند اینترنت 5G و اینترنت اشیا، اقدام به انجام جراحی نماید. همچنین امکان انجام درمان های پزشکی و اتخاذ پروتکل های دارویی روی آواتارهای انسانی از نظر بالینی مشابه بیماران، امکانپذیر می باشد. بنابراین اثرات درمان را می توان قبل از تجویز، مشاهده نمود و در همین راستا، مدت زمان کارآزمایی های بالینی نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

از متاورس می توان برای ارائه آموزش های پزشکی به دانشجویان این رشته نیز استفاده گسترده ای کرد که از جمله آن ها می توان به کالبدشکافی مجازی، مشاهده تکامل فرآیند آسیب شناسی و شبیه سازی قبل از جراحی اشاره نمود. با وجود تمامی این مزایا، متاورس هنوز در گام های ابتدایی خود قرار دارد و انتظار می رود تا در آینده، پیشرفت های گسترده ای از این فناوری را شاهد بود.

کاربردهای متاورس در زمینه پزشکی

در میان تمامی کاربردهایی که می توان برای متاورس متصور شد، پزشکی یکی از زمینه هایی است که مزایای زیادی را به دست خواهد آورد و در همین راستا، اصطلاح اینترنت اشیای پزشکی (IoMT) نیز به وجود آمده است. در این بین، باید تاکید بیشتری روی نقش این فناوری در حوزه آموزش پزشکی و سلامت انجام گیرد. با استفاده از این فناوری، می توان مدل هایی مجازی از اندام های واقعی ایجاد نموده و نهایتا روی آن ها مطالعه انجام داد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت بررسی کاربردهای متاورس در زمینه پزشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + پانزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.