دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار، حسن الوداری (11 فصل کامل)

عنوان

خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار، حسن الوداری (11 فصل کامل)

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 272
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) زیبا و حرفه ای طراحی شده است به خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار، حسن الوداری (11 فصل کامل) در 272 اسلاید و فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
37,000تومان
توضیحات

بازاریابی و مدیریت بازار

بازاریابی و مدیریت بازار دو عنصر اساسی در موفقیت هر کسب و کاری هستند. بازاریابی به معنای فرآیند تعیین نیازهای مشتریان، ارائه محصولات و خدمات مناسب به آن ها و انجام فعالیت‌ های تبلیغاتی برای جلب توجه آن ها است. این فرآیند برای افزایش فروش، افزایش شناخت برند، جلب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی بسیار مهم است.

بازاریابی و مدیریت بازار

فهرست مطالب

  • فصل 1: مفاهیم مدیریت بازار
  • فصل 2: انواع بازار و محیط بازاریابی
  • فصل 3: تفسیم بازار و تعیین بازار هدف
  • فصل 4: نیازها و رفتار خریداران
  • فصل 5: اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش
  • فصل 6: اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی
  • فصل 7: برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازایابی بیمه مخصوص
  • فصل 8: نحوۀ تصمیم گیری در زمینۀ بازاریابی
  • فصل 9: تحقیقات بازاریابی
  • فصل 10: سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی
  • فصل 11: چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی

این پاورپوینت در 11 فصل تهیه شده و دارای 272 اسلاید می باشد. در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 8 این پاورپوینت قرار داده شده است:

مفاهیم اساسی بازاریابی

مدیریت بازار نیز به معنای برنامه‌ ریزی، اجرا و کنترل فعالیت‌ های بازاریابی است. این شامل تحلیل بازار، تعیین استراتژی‌ های بازاریابی، تعیین هدف‌ های بازار، پیاده‌ سازی برنامه‌ های تبلیغاتی و فروش، انجام تحقیقات بازار و ارتباط با مشتریان است.

برای موفقیت در بازاریابی و مدیریت بازار، باید به چند نکته کلیدی توجه کرد. اول اینکه باید بازار هدف خود را به خوبی شناخت و درک کنید. باید بدانید که چه کسانی نیاز به محصول یا خدمات شما دارند و چگونه می‌ توانید به آن ها کمک کنید.

دومین نکته این است که باید استراتژی‌ های مناسب را برای بازاریابی انتخاب کنید. باید برنامه‌ های تبلیغاتی، فروش و ارتباطات با مشتریان را به خوبی طراحی و اجرا کنید تا به هدف خود دست یابید.

سومین نکته این است که باید به تحلیل و پایش بازار توجه کنید. باید با دقت بازار را تحلیل کرده، رقبا را شناسایی کرده و به دنبال فرصت‌ های جدید باشید.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 58 این پاورپوینت قرار داده شده است:

رقابت

این دو مبحث دو عنصر حیاتی در موفقیت هر کسب و کار هستند. با رعایت نکات فوق می‌ توانید با موفقیت به دستاوردهای بزرگ در این حوزه دست یابید.

بازاریابی یک فرآیند جامع و استراتژیک است که شامل تحلیل، برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر فعالیت‌هایی است که به هدف ارتباط برقراری با مخاطبان هدف و تبدیل آنان به مشتریان، افزایش فروش، و توسعه بازار، انجام می‌شود. در این فرآیند، مفاهیمی از جمله تحقیقات بازار، تبلیغات، فروش، و روابط عمومی به کار گرفته می‌شوند. هدف اصلی بازاریابی، ایجاد ارزش برای مشتریان است تا در نتیجه رضایت آنان را بدست آورده و باعث افزایش فروش و سودآوری برای شرکت یا سازمان مورد نظر گردد.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 270 این پاورپوینت قرار داده شده است:

خلاقیت

از دیگر ویژگی‌های بازاریابی می‌توان به تطبیق با محیط رقابتی، تغییرات بازار، نیازها و خواسته‌های مشتریان، و استفاده از فناوری‌های نوین برای ارتباط با مخاطبان اشاره کرد. بازاریابی به عنوان یک فرآیند دائمی و پویا، نیازمند تعامل و هماهنگی بین بخش‌های مختلف سازمان است تا بتواند با موفقیت به اهدافش دست پیدا کند.

بازاریابی و مدیریت بازار

به طور کلی، بازاریابی درگیر تشخیص نیازها و خواسته‌های مشتریان، ارائه محصولات و خدمات مناسب، ارتباط موثر با مخاطبان، و توسعه روابط بلندمدت با مشتریان است. این فرآیند، با استفاده از روش‌ها و ابزارهای مختلف، سعی در ارتقاء تجربه مشتریان دارد و از طریق ارتباطات مؤثر، به تحقق اهداف تجاری می‌رسد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار، حسن الوداری (11 فصل کامل)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نوزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.