دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک، ایرج تاج الدین، مهدی فتح الله، علیرضا علی احمدی (12 فصل کامل)

عنوان

خلاصه کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک، ایرج تاج الدین، مهدی فتح الله، علیرضا علی احمدی (12 فصل کامل)

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 420
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) زیبا و حرفه ای طراحی شده است به خلاصه کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک، ایرج تاج الدین، مهدی فتح الله، علیرضا علی احمدی (12 فصل کامل) در 420 اسلاید و فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
33,900تومان
توضیحات

نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک

این پاورپوینت در مورد موضوع خلاصه ی کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک می باشد که برای شما دانشجویان آماده کرده ایم.

مدیریت استراتژیک یک فرایند مهم است که برای تعیین اهداف و راهبردهای یک سازمان و همچنین برای تعیین راه‌ های اجرای این اهداف و راهبردها استفاده می‌ شود. این فرایند به منظور ایجاد یک تطابق بین محیط داخلی و خارجی سازمان و همچنین برای افزایش عملکرد و کارآیی سازمان انجام می‌ شود.

مدیریت استراتژیک در واقع به مدیران کمک می‌ کند تا با توجه به شرایط محیطی و منابع موجود، اهداف و راهبردهای مناسبی را برای سازمان خود تعیین کنند. این فرایند شامل تحلیل محیط داخلی و خارجی سازمان، تعیین اهداف و راهبردها، تعیین برنامه‌ های عملیاتی و نظارت بر عملکرد و پیشرفت سازمان است.

تحلیل محیط داخلی شامل ارزیابی نقاط قوت و ضعف سازمان، منابع مالی و انسانی، فرآیندها و فناوری‌ های موجود در سازمان است. این تحلیل به مدیران کمک می‌ کند تا بتوانند اهداف و راهبردهای مناسبی برای سازمان خود تعیین کنند.

تحلیل محیط خارجی شامل شناسایی فرصت‌ ها و تهدیدهای محیط خارجی است که ممکن است بر سازمان تأثیر بگذارد. این تحلیل به مدیران کمک می‌ کند تا بتوانند راهبردهای مناسب برای مقابله با فرصت‌ ها و تهدیدهای خارجی را تعیین کنند.

بعد از تحلیل محیط داخلی و خارجی، مدیران باید اهداف و راهبردهای سازمان را تعیین کنند. این اهداف و راهبردها باید با شرایط محیط داخلی و خارجی سازمان سازگار باشند و باید قابل اجرا باشند.

بعد از تعیین اهداف و راهبردها، مدیران باید برنامه‌ های عملیاتی مناسب را برای دست‌ یابی به این اهداف و راهبردها تعیین کنند. این برنامه‌ ها شامل تعیین منابع مالی و انسانی، زمانبندی و فرآیندهای عملیاتی است.

پس از تعیین برنامه‌ های عملیاتی، مدیران باید عملکرد سازمان را نظارت کنند و پیشرفت‌ های سازمان را ارزیابی کنند. در صورت لزوم، باید تغییرات در اهداف، راهبردها و برنامه‌ های عملیاتی صورت گیرد.

نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک

به طور کلی، مدیران با استفاده از مدیریت استراتژیک می‌ توانند بهبود عملکرد و کارآیی سازمان خود را دست یابند و همچنین با شرایط محیط داخلی و خارجی سازمان همگام شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک، ایرج تاج الدین، مهدی فتح الله، علیرضا علی احمدی (12 فصل کامل)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 12 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.