دانلود پاورپوینت آشنایی با یخچال های طبیعی

عنوان

مطالعه ای بر یخچال های طبیعی

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 21
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به آشنایی با یخچال های طبیعی در 21 اسلاید به صورت فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
27,000تومان
توضیحات

یخچال های طبیعی

یخچال های طبیعی، توده‌ های بزرگ یخ و برف هستند که در منطقه‌ های سرد و قطبی وجود دارند. این یخچال‌ ها به دلیل فشار بالا و دمای پایین، مواد گذاری شده درون آنها را فشرده و نگه می‌ دارند.

این پاورپوینت در 21 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 آن قرار داده شده است:

یخچال های طبیعی

این توده‌ های یخ و برف به دلیل فشار و دما، به شکل‌ های مختلفی مانند شکل‌ های قوس قزح و یا شکل‌ های هندسی دیگر درآمده و برای ماژولاسیون امواج صوتی و لرزش‌ های زمینی نقش بسیار مهمی دارند.

اما با تغییرات آب و هوای جهان و گرم شدن زمین، این یخچال‌ ها در خطر نابودی قرار گرفته‌ اند. ذوب یخچال‌های طبیعی باعث افزایش سطح آب در دریاها و اقیانوس ها شده و به تبع آن، افزایش سطح آب در سواحل و سوانح طبیعی را به همراه دارد. این امر باعث خطر جدی برای حفظ تعادل برخورداری از منابع طبیعی و حفظ محیط زیست شده است.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 19 این پاورپوینت قرار داده شده است:

فرسایش

با توجه به اینکه یخچال ها نقش مهمی در محافظت از تعادل زمین دارند، حفظ این منابع بسیار حائز اهمیت است. به علاوه، این یخچال‌ ها منابع آب شیرین بسیار مهم هستند که برای حفظ منابع آب شیرین جهان نقش مهمی دارند. در نتیجه، حفظ آن ها و کاهش تغیرات آب و هوای جهان، بسیار مورد توجه است.

یخچال

در نتیجه، حفظ این یخچال‌های طبیعی به عنوان یک منبع اصلی آب شیرین و حفظ تعادل زمین، بسیار حائز اهمیت است. منابع تجدیدپذیر انرژی، کنترل انتشار گازهای گلخانه ای و حفظ منابع طبیعی، مسائل حائز اهمیت در حفظ این یخچال‌های طبیعی هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت آشنایی با یخچال های طبیعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 16 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.