دانلود پایان نامه جایگاه مسئولیت اجتماعی در تصمیمات خرید مشتریان در بازار اشباع شده

عنوان

جایگاه مسئولیت اجتماعی در تصمیم گیری خرید مشتریان در بازار اشباع شده

عنوان انگلیسی

The position of social responsibility in the purchasing decisions of customers in a saturated market

رشته : مدیریت تعداد صفحه : 106
فرمت فایل : ورد قابل ویرایش نوع فایل : doc-docx
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

این پایان نامه در 106 صفحه بصورت ورد قابل ویرایش با عنوان "جایگاه مسئولیت اجتماعی در تصمیم گیری خرید مشتریان در بازار اشباع شده" قابل دانلود می باشد که شما میتوانید از این تحقیق برای نگارش تحقیقات خود استفاده نمایید. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پایان نامه مدیریت
قیمت دانلود
28,400تومان
توضیحات

مسئولیت اجتماعی در تصمیم خرید مشتری

در دوران حاضر، با توجه به اشباع بازارها و تغییر در رویکردهای مصرف‌کنندگان، مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت به عنوان یک ابزار موثر در استراتژی‌های بازاریابی و تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان در بازار اشباع شده موادغذایی مورد توجه قرار گرفته است. این پژوهش با هدف بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نحوه تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان در بازارهای اشباع محصولات موادغذایی انجام شده است.

روش تحقیق در این پژوهش به صورت توصیفی–پیمایشی اجرا شده و جامعه آماری آن شامل مصرف‌کنندگان محصولات موادغذایی (لبنی، گوشتی، انجمادی) در استان گیلان می‌باشد. تعداد نمونه به 199 نفر محدود گردیده است. برای جمع‌آوری اطلاعات از پرسشنامه استاندارد و روش‌های کتابخانه‌ای و میدانی استفاده شده است.

تجزیه و تحلیل داده‌ها با استفاده از آزمون‌های سنجش نرمال بودن داده‌ها، تحلیل عاملی تأئیدی و مدل معادلات ساختاری در نرم‌افزارهای LISREL و SPSS انجام شده است. نتایج نشان داده‌اند که مسئولیت اجتماعی شرکت به صورت مستقیم و از طریق میانجی‌گری عامل ترفیع، بر تصمیم‌گیری مصرف‌کننده در بازارهای در حال اشباع موادغذایی تأثیرگذار است.

این یافته‌ها نه تنها نشان‌دهنده ارتباط مستقیم مسئولیت اجتماعی با تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان می‌باشند بلکه نقش مهم میانجی‌گری عامل ترفیع نیز در این فرآیند قابل تأیید است. بنابراین، شرکت‌های موادغذایی می‌توانند با ارتقاء مسئولیت اجتماعی، ارتقاء در تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان و همچنین افزایش اعتماد و رضایت آنان را تجربه کنند.

مسئولیت اجتماعی

نتیجه گیری:
از اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت در بازارهای اشباع و نیاز به تعامل مثبت با مصرف‌کنندگان مطمئناً می‌تواند به شرکت‌ها در بهبود عملکرد و جذب بازار کمک کند. این پژوهش، تأکید بر اهمیت مفهوم مسئولیت اجتماعی در ارتقاء روابط شرکت‌ها با مصرف‌کنندگان و بهبود نتایج بازاریابی دارد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه جایگاه مسئولیت اجتماعی در تصمیمات خرید مشتریان در بازار اشباع شده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یازده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.