دانلود پرسشنامه ارزیابی ارزش های کاری در سازمان

عنوان

سنجش ارزش های کاری در سازمان

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 2
فرمت فایل : docx نوع فایل : word قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

این پرسشنامه ارزیابی ارزش های کاری در سازمان می باشد که در 2 صفحه و به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش تهیه کرده ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
12,000تومان
توضیحات

ارزش های کاری در سازمان

ارزش های کاری در سازمان ها نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری فرهنگ سازمانی و روحیه کاری اعضای آن دارند. این ارزش ها به عنوان راهنمایی برای تصمیم‌گیری‌ها، رفتارها و ارتباطات در سازمان عمل می‌کنند و از اعضای سازمان خواسته می‌شود با توجه به این ارزش ها عمل کنند.

این پرسشنامه در 2 صفحه و به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده است. این پرسشنامه دارای مقاله بیس نیز می باشد که داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای 15 گویه بوده و دارای روایی و پایایی نیز می باشد؛ همچنین تفسیر و نمره گذاری این پرسشنامه نیز انجام گردیده است. در ادامه، تصویر یکی از صفحات این پرسشنامه قرار داده شده است:

ارزش های کاری در سازمان

یکی از ارزش های کاری مهم، رفتار اخلاقی است. در سازمانهایی که این ارزش مورد توجه قرار می‌گیرد، اعضا به رفتارهای صادقانه، افشای صحیح اطلاعات و رعایت حقوق دیگران توجه می‌کنند. به عنوان مثال، کارکنان در مواجهه با مسائل دشوار و تصمیمات مهم، به صورت صادقانه و با رعایت حقوق دیگران عمل می‌کنند.

ارزش دیگری که در سازمانها مورد توجه قرار می‌گیرد، همکاری است. همکاری به معنای کار گروهی و تعامل مثبت بین اعضای سازمان است. در سازمانهایی که این ارزش را تحت پوشش قرار می‌دهند، اعضا با همکاری و به اشتراک گذاری اطلاعات و منابع، بهبود عملکرد سازمان را تسهیل می‌کنند.

ارزش دیگری که در سازمانها بسیار اهمیت دارد، نوآوری و خلاقیت است. در سازمانهایی که این ارزش را ترویج می‌دهند، اعضا تشویق به ارائه ایده‌های جدید و بهبود فرایندهای کاری هستند. همچنین، در این سازمانها به کارکنان اجازه می‌دهند تا خطاهایشان را ببینند و از آنها یاد بگیرند.

ارزش دیگری که در سازمانها مهم است، پاسخگویی است. در سازمانهایی که این ارزش را تحت پوشش قرار می‌دهند، اعضا به مسئولیت پذیری و عملکرد مطلوب خود توجه می‌کنند. به عنوان مثال، کارکنان در مواجهه با مشکلات و چالش‌هایی که در کار خود ممکن است بروز کند، پاسخگویی مناسب را ارائه می‌دهند و تلاش می‌کنند تا مشکلات را به صورت سریع و کارآمد حل کنند.

ارزش کاری سازمان

به طور کلی، ارزش های کاری در سازمانها نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری فرهنگ سازمانی و افزایش عملکرد سازمان دارند. این ارزش ها به عنوان راهنمایی برای رفتار و تصمیم‌گیری‌های اعضای سازمان عمل می‌کنند و بهبود روابط داخلی و خارجی سازمان را تسهیل می‌کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه ارزیابی ارزش های کاری در سازمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + بیست =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.