دانلود پرسشنامه استاندارد امید تحصیلی

عنوان

بررسی استاندارد امید تحصیلی

سال تهیه : 1403 تعداد صفحه : 4
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به بررسی موضوع استاندارد امید تحصیلی به صورت فایل ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
17,000تومان
توضیحات

معرفی پرسشنامه امید به تحصیل:

پرسشنامه استاندارد امید تحصیلی یک ابزار اندازه‌ گیری است که بعنوان یکی از ابزارهای روان‌ سنجی استفاده می‌ شود تا امیدواری و انگیزه تحصیلی فرد را اندازه‌ گیری کند.

این پرسشنامه در 4 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 9 پرسش یا گویه در 2 خرده مقیاس تفکرات گذرگاه و تفکرات عامل (عاملیت) می باشد. فایل مقاله بیس یا پایه مرتبط با پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای تفسیر و نمره گذاری و روایی و پایایی می باشد و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

امید تحصیلی

این پرسشنامه شامل مجموعه‌ ای از سوالات است که به فرد کمک می‌ کند تا احساسات و باورهای خود در مورد موفقیت در تحصیلات را بیان کند.

پرسشنامه استاندارد امید تحصیلی معمولاً شامل سوالاتی در مورد اعتقادات فرد در مورد توانایی‌ ها و استعدادهایش، اهمیت دادن به تحصیلات، انگیزه برای دستیابی به اهداف تحصیلی و اعتقاد به اینکه تلاش و کوشش در تحصیلات می‌ تواند به موفقیت منجر شود، می‌ باشد.

استفاده از این پرسشنامه به ما کمک می‌ کند تا بفهمیم که فرد چقدر امیدوار و متعهد به تحصیلات خود است و چگونه می‌توانیم او را در دستیابی به اهدافش حمایت کنیم.

این پرسشنامه دارای 9 سوال و 2 عامل تفکرات گذرگاه و تفکرات عامل می باشد و بر اساس طیف لیکرت با سوالاتی مانند (برای نمره خوب گرفتن می توانم به راه های متعددی فکر کنم) به سنجش امید تحصیلی می پردازد.

امید

این پرسشنامه می‌ تواند به عنوان یک ابزار ارزیابی و مشاوره در زمینه تحصیلات و شغل استفاده شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه استاندارد امید تحصیلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.