دانلود پرسشنامه سنجش استرس ناشی از هواداران ورزشی

عنوان

استرس ناشی از هواداران ورزشی

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 2
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به موضوع استرس ناشی از هواداران ورزشی به صورت فایل ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
16,000تومان
توضیحات

استرس ناشی از هواداران ورزشی

پرسشنامه استرس ناشی از هواداران ورزشی یک ابزار اندازه‌ گیری است که بعنوان یک ابزار تحقیقاتی برای بررسی سطح استرس و نگرانی هواداران ورزشی استفاده می‌ شود. این پرسشنامه معمولاً شامل سوالاتی در مورد رفتارها، احساسات و نگرانی‌ های هواداران ورزشی در مواقع مختلف مسابقات و ورزش‌ های مختلف می‌ شود.

این پرسشنامه در 2 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 20 پرسش یا گویه می باشد. فایل مقاله بیس یا پایه مرتبط با این پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و نمره گذاری می باشد و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

پرسشنامه استرس ناشی از هواداران ورزشی

اهداف اصلی این پرسشنامه شامل اندازه‌ گیری سطح استرس و نگرانی ورزشکاران ناشی از قرارگیری در معرض هواداران می باشد در مواقع مختلف مسابقات ورزشی، شناسایی عوامل مختلفی که ممکن است به افزایش استرس ورزشکاران منجر شود، و بررسی تأثیرات استرس هواداران بر عملکرد و بازیکنان و تیم‌ های ورزشی است.

این پرسشنامه می‌ تواند به عنوان یک ابزار مفید برای محققان، مدیران تیم‌ های ورزشی و افرادی که در حوزه ورزش فعالیت دارند، مورد استفاده قرار گیرد تا بتوانند بهبود‌های لازم را در مدیریت استرس اعمال کنند.

هواداران

برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سؤالات را با هم جمع کنید. این امتیاز دامنه ای از 20 تا 100 خواهد داشت. بدیهی است که هر چه این امتیاز بالاتر باشد، بیانگر میزان استرس بیشتر فرد پاسخ دهنده در نتیجه حضور تماشاگران ورزشی خواهد بود و برعکس.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه سنجش استرس ناشی از هواداران ورزشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.