دانلود پرسشنامه ارزیابی استعداد اعتیاد نوجوانان (ASQ-AV)

عنوان

بررسی استعداد اعتیاد نوجوانان (ASQ-AV)

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 3
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به بررسی موضوع اعتیاد نوجوانان (ASQ-AV) به صورت فایل ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
16,000تومان
توضیحات

سنجش استعداد اعتیاد نوجوانان (ASQ-AV)

پرسشنامه ارزیابی استعداد اعتیاد نوجوانان (ASQ-AV) یک ابزار ارزیابی است که برای اندازه گیری استعداد اعتیاد نوجوانان به منظور پیش بینی رفتارهای مخاطره آمیز و اعتیاد آور استفاده می شود.

این پرسشنامه در 3 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 50 پرسش یا گویه می باشد. فایل مقاله بیس یا پایه مرتبط با این پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای 10 خرده مقیاس (نارضایتی درونی، رفتارهای مخاطره آمیز، غیر قابل اعتماد بودن، خودنمایی، افکار مثبت نسبت به مواد، نارضایتی از خانواده، ایمان و معنویت پائین، انحراف از هنجار، خود محوری، روابط مخاطره آمیز با دوستان) می باشد. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و تفسیر و نمره گذاری می باشد و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

استعداد اعتیاد نوجوانان

این پرسشنامه شامل 50 سوال است که به عنوان یک ابزار ارزیابی مقدماتی برای تشخیص احتمال اعتیاد و همچنین برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های پیشگیری و مداخله های مرتبط با اعتیاد استفاده می شود.

ASQ-AV به عنوان یک ابزار مفید برای شناسایی نوجوانان با رفتارهای مخاطره آمیز و اعتیاد آور شناخته شده است و محققان و متخصصان در حوزه سلامت روان و اعتیاد از آن برای تحقیقات و برنامه های مداخله استفاده می کنند.

این پرسشنامه با توجه به عوامل مختلف مانند تفکرات، احساسات، رفتارها و روابط نوجوانان، به افراد کمک می کند تا بهترین راهکارها برای پیشگیری و مداخله در مورد اعتیاد را شناسایی کنند.

استعداد

استفاده از ASQ-AV به عنوان یک ابزار ارزیابی ممکن است به متخصصین سلامت روان و اعتیاد کمک کند تا بهبود درمان و پشتیبانی برای نوجوانان با مشکلات اعتیاد آور فراهم کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه ارزیابی استعداد اعتیاد نوجوانان (ASQ-AV)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 7 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.