دانلود پرسشنامه بررسی استفاده آسیب زا از اینترنت

عنوان

مطالعه ای بر استفاده آسیب زا از اینترنت

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 6
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به بررسی موضوع استفاده آسیب زا از اینترنت به صورت فایل ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
8,900تومان
توضیحات

ارزیابی استفاده آسیب زا از اینترنت:

پرسشنامه استفاده آسیب زا از اینترنت یک ابزار اندازه گیری است که برای سنجش و ارزیابی نحوه استفاده افراد از اینترنت و تأثیر آن بر زندگی شخصی و اجتماعی آنها استفاده می شود.

این پرسشنامه شامل سوالات متنوعی است که به افراد کمک می کند تا نحوه استفاده خود از اینترنت را بررسی کنند و بفهمند که آیا این استفاده به آسیب زدایی یا به تضعیف روابط اجتماعی، کاهش عملکرد تحصیلی یا حتی به اعتیاد منجر شده است یا خیر.

این پرسشنامه معمولاً شامل سوالاتی در مورد میزان زمان صرف شده برای استفاده از اینترنت، نوع فعالیت های انجام شده در اینترنت (مانند بازی های آنلاین، مطالعه خبر، استفاده از رسانه های اجتماعی و …) و تأثیر آن بر زندگی روزمره و روابط شخصی و اجتماعی فرد می باشد.

استفاده از این پرسشنامه می تواند به افراد کمک کند تا نقاط قوت و ضعف خود در استفاده از اینترنت را بشناسند و در صورت لزوم به دستورالعمل های مناسب برای کنترل و بهبود استفاده خود از اینترنت دست یابند.

آسیب زا

استفاده بیش از حد از اینترنت می‌ تواند به وابستگی و اعتیاد منجر شود. این ممکن است تاثیر منفی بر روی سلامت روحی و روانی شما داشته باشد و باعث کاهش کارایی شما در امور روزمره و روابط اجتماعیتان شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه بررسی استفاده آسیب زا از اینترنت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 14 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.