دانلود پرسشنامه ارزیابی اشتیاق برای برقراری ارتباط (WTC)

عنوان

بررسی اشتیاق برای برقراری ارتباط (WTC)

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 3
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به بررسی موضوع اشتیاق برای برقراری ارتباط (WTC) به صورت فایل ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
14,000تومان
توضیحات

اشتیاق برای برقراری ارتباط (WTC)

پرسشنامه اشتیاق برای برقراری ارتباط (WTC) توسط مک کروسکی طراحی شده و دارای 12 سوال است که به صورت بلی و خیر نمره گذاری می شود .هدف از طراحی این پرسشنامه بررسی و ارزیابی کردن میزان اشتیاق فرد برای برقراری ارتباط است.

این پرسشنامه در 3 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 12 پرسش یا گویه می باشد. مقاله بیس یا پایه مورد استفاده در تهیه این پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و همچنین تفسیر و نمره گذاری می باشد؛ در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از این پرسشنامه قرار داده شده است:

پرسشنامه WTC

این پرسشنامه یک ابزار ارزیابی است که برای اندازه‌ گیری اشتیاق و تمایل افراد به برقراری ارتباط با دیگران استفاده می‌ شود. این پرسشنامه شامل سوالاتی است که به افراد کمک می‌ کند تا اشتیاق و تمایل خود به برقراری ارتباط با دیگران را ارزیابی کنند.

WTC شامل سوالاتی است که به افراد کمک می‌کند تا میزان اعتماد به نفس، تمایل به برقراری ارتباط، توانایی ارتباط موثر و توانایی فهم و تعامل با دیگران را اندازه‌گیری کنند.

همچنین می‌ تواند در مطالعات روان‌شناسی، مطالعات اجتماعی و مطالعات مدیریت منابع انسانی مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از این پرسشنامه می‌ تواند به سازمان‌ ها کمک کند تا میزان اشتیاق و تمایل کارکنان به برقراری ارتباط با همکاران و مشتریان را ارزیابی کنند و برنامه‌ های آموزشی و توسعه فردی مناسب برای افزایش این مهارت‌ ها را طراحی کنند.

اشتیاق

همچنین، این پرسشنامه می‌ تواند به افراد کمک کند تا نقاط قوت و ضعف خود در زمینه برقراری ارتباط را شناسایی کنند و بهبود یابند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه ارزیابی اشتیاق برای برقراری ارتباط (WTC)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شانزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.