دانلود پرسشنامه اضطراب فیزیک اجتماعی (SPA)

عنوان

مطالعه ای بر اضطراب فیزیک اجتماعی

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 4
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به بررسی موضوع اضطراب فیزیک اجتماعی (SPA) به صورت ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
4,900تومان
توضیحات

آشنایی با اضطراب فیزیک اجتماعی:

پرسشنامه اضطراب فیزیک اجتماعی (SPA) یک ابزار اندازه‌گیری است که برای سنجش میزان اضطراب فیزیکی در مواجهه با موقعیت‌ های اجتماعی استفاده می‌ شود. این پرسشنامه به صورت خودگزارشگری طراحی شده است و شامل 7 سوال است که به افراد کمک می‌کند تا میزان نگرانی و ترس خود را در مواجهه با انواع وضعیت‌ ها مشخص کنند.

پرسشنامه SPA براساس نظریه اضطراب اجتماعی توسعه یافته است. این نظریه بر این فرضیه استوار است که برخی افراد در مواجهه با وضعیت‌های اجتماعی، مانند سخنرانی در جمع، شرکت در جشنواره‌ها و یا حضور در ملاقات‌های اجتماعی، اضطراب فیزیکی بیشتری تجربه می‌کنند نسبت به دیگران. این ممکن است باعث ترس، عدم راحتی و نگرانی شدید در افراد شود و موجب تأثیرات منفی بر روی زندگی اجتماعی آنها شود.

این پرسشنامه شامل سوالاتی است که به میزان اضطراب فیزیکی در مواجهه با وضعیت‌های اجتماعی پرداخته و به افراد امکان می‌دهد تا خود را در یک طیف از وضعیت‌های اجتماعی، مانند صحبت کردن در جمع، برخورد با افراد ناشناس، شرکت در جشنواره‌ها و همچنین تجربه نقد و انتقاد، قرار دهند. به هر سوال باید با استفاده از یک مقیاس پنج سطحی (از “هیچ” تا “بسیار زیاد”) پاسخ داد.

ااضطراب اجتماعی

 

پرسشنامه SPA یک ابزار مفید برای محققان و متخصصان روانشناسی است که به آنها کمک می‌ کند تا میزان اضطراب در افراد را در مواجهه با وضعیت‌ های اجتماعی سنجیده و تحلیل کنند. همچنین، این پرسشنامه می‌ تواند به عنوان یک ابزار تشخیصی در تشخیص و درمان اضطراب فیزیک اجتماعی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه اضطراب فیزیک اجتماعی (SPA)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.