دانلود پرسشنامه افسردگی بک: فرم 21 سوالی

عنوان

نگاهی بر افسردگی بک

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 10
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

این پرسشنامه در مورد افسرگی بک در 10 صفحه به صورت ورد قابل ویرایش طراحی شده است. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
14,000تومان
توضیحات

افسردگی چیست؟

افسردگی یک اختلال روانی است که با تغییرات شدید در خلق و خو و سطح انرژی همراه است. افراد مبتلا به افسردگی دوره‌ هایی از افسردگی عمیق و بی‌حالتی (دوره افسرده) و دوره‌ هایی از هیجان زده بودن، پرانرژی و خوشحالی شدید (دوره منفعت جو) را تجربه می‌ کنند.

این پرسشنامه در 10 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 21 پرسش یا گویه می باشد. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و تفسیر و نمره گذاری نیز می باشد. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از این پرسشنامه قرار داده شده است:

پرسشنامه افسردگی بک

علت دقیق افسردگی هنوز مشخص نیست، اما عوامل ژنتیکی، شیمیایی و محیطی ممکن است نقش داشته باشند. عوامل محیطی مانند تنش‌ های زندگی، وقوع رویداد های تغییردهنده، مصرف مواد مخدر و الکل نیز ممکن است بر تشدید علائم افسردگی تأثیرگذار باشند.

افسردگی بک

علائم این افسردگی

می‌ تواند به شدت متفاوتی در افراد مختلف ظاهر شود. در دوره افسرده، علائمی مانند افسردگی عمیق، بی‌حالتی، افکار منفی، کاهش انرژی و علاقه، کم‌ خوابی یا خواب زیاد، کاهش شهوت جنسی و افکار خودکشی ممکن است وجود داشته باشد. در دوره منفعت جو، علائمی مانند هیجان زده بودن، پرانرژی، رفتار بی‌ انضباط، خوشحالی شدید و افکار بزرگ‌ نمایانه ممکن است ظاهر شود.

این افسردگی قابل درمان است و معمولاً با ترکیب درمان دارویی (مثلاً استفاده از ضدافسردگی) و درمان مشاوره روانشناختی (مثلاً درمان شناختی-رفتاری) کنترل می‌ شود. هدف از درمان افسردگی، کاهش شدت علائم و پیشگیری از بازگشت آن است. همچنین، مراقبت خود و پشتیبانی از خانواده و دوستان نیز می‌ تواند در بهبود و مدیریت این اختلال مفید باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه افسردگی بک: فرم 21 سوالی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.