دانلود پرسشنامه استاندارد ارزیابی مدل ها و الگوهای استفاده نوجوانان از اینترنت

عنوان

ارزیابی الگوهای استفاده نوجوانان از اینترنت

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 4
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به بررسی الگوهای استفاده نوجوانان از اینترنت به صورت فایل ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
14,000تومان
توضیحات

الگوهای استفاده نوجوانان از اینترنت

پرسشنامه الگوهای استفاده نوجوانان از اینترنت یک ابزار تحقیقی است که برای بررسی عادات و الگوهای استفاده نوجوانان از اینترنت استفاده می‌ شود. این پرسشنامه شامل سوالاتی در مورد زمان صرف شده بر روی اینترنت، نوع محتواهای مورد علاقه، فرکانس استفاده از شبکه‌ های اجتماعی، و تأثیرات مثبت و منفی استفاده از اینترنت بر روی زندگی روزمره نوجوانان می‌ باشد.

این پرسشنامه دارای 23 سوال و 5 بعد استفاده پنهانی، استفاده تحصیلی، استفاده نظارت شده، استفاده تفریحی (سرگرمی) و استفاده ارتباطی می باشد.

این پرسشنامه در 4 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 23 گویه یا پرسش می باشد. فایل منبع بیس یا پایه مرتبط با این پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و تفسیر و نمره گذاری می باشد و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

الگوهای استفاده نوجوانان از اینترنت

این پرسشنامه می‌ تواند به محققان و متخصصان رشته‌ های روانشناسی، اجتماعی و فناوری اطلاعات کمک کند تا الگوهای استفاده نوجوانان از اینترنت را بهتر درک کنند و به والدین و مراقبان کمک کند تا بهترین راهکارها برای مدیریت و کنترل استفاده از اینترنت را پیدا کنند.

همچنین، این پرسشنامه می‌ تواند به مدارس و مؤسسات آموزشی کمک کند تا برنامه‌ های آموزشی مناسب برای آگاهی دادن نوجوانان از رفتارهای اینترنتی سالم را طراحی و اجرا کنند.

نوجوانان

با تحلیل پاسخ‌ های به دست آمده از این پرسشنامه، محققان می‌ توانند الگوهای استفاده نوجوانان از اینترنت را شناسایی کرده و به دست آوردن داده‌ های مورد نیاز برای طراحی برنامه‌ های مدیریت و آموزشی مناسب را فراهم کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه استاندارد ارزیابی مدل ها و الگوهای استفاده نوجوانان از اینترنت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.