دانلود پرسشنامه انضباط کارکنان امیرنژاد (1392)

عنوان

مطالعه ای بر انضباط کارکنان امیرنژاد (1392)

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 5
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به موضوع انضباط کارکنان امیرنژاد (1392) به صورت ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
5,800تومان
توضیحات

اهمیت نظم و انضباط کارکنان:

پرسشنامه انضباط کارکنان یک ابزار تحقیقی است که به منظور اندازه‌ گیری سطح انضباط کارکنان در سازمان‌ ها استفاده می‌ شود. این پرسشنامه شامل یک سری سوال‌ها است که از کارکنان پرسیده می‌ شود و در نهایت نتایج به دست آمده، به رهبران و مدیران کمک می‌ کند تا سطح انضباط کارکنان را در سازمان تشخیص داده و بهبود آن را مد نظر قرار دهند.

پرسشنامه انضباط کارکنان معمولاً شامل سوال‌ هایی درباره موارد زیر است:

1. رعایت زمان: این بخش شامل سوال‌ هایی است که درباره رعایت کارکنان به زمان‌بندی و تعهدات زمانی خود می‌پرسد. به عنوان مثال، “آیا شما همیشه به موقع حاضر و آماده کار می‌ شوید؟” یا “آیا شما تعهدات زمانی خود را به درستی رعایت می‌ کنید؟”

2. رعایت قوانین و مقررات: این بخش شامل سوال‌ هایی است که درباره رعایت کارکنان قوانین و مقررات سازمانی می‌ پرسد. به عنوان مثال، “آیا شما همیشه قوانین و مقررات سازمان را رعایت می‌ کنید؟” یا “آیا شما به درستی از ابزارها و تجهیزات سازمان استفاده می‌ کنید؟”

3. انجام وظایف به درستی: این بخش شامل سوال‌ هایی است که درباره انجام کارکنان وظایف خود به درستی و با کیفیت می‌ پرسد. به عنوان مثال، “آیا شما همیشه وظایف خود را به درستی انجام می‌ دهید؟” یا “آیا شما به درستی از منابع و اطلاعات سازمان استفاده می‌ کنید؟”

4. همکاری و ارتباط با دیگران: این بخش شامل سوال‌ هایی است که درباره همکاری و ارتباط کارکنان با دیگران می‌ پرسد. به عنوان مثال، “آیا شما به درستی با دیگران در تیم خود همکاری می‌ کنید؟” یا “آیا شما به درستی با مدیران و رهبران خود ارتباط برقرار می‌ کنید؟”

5. انگیزه و تعهد: این بخش شامل سوال‌ هایی است که درباره انگیزه و تعهد کارکنان به سازمان می‌ پرسد. به عنوان مثال، “آیا شما به درستی به کار خود علاقه مند هستید؟” یا “آیا شما به درستی به اهداف و ارزش‌های سازمان تعهد دارید؟”

انضباط

پاسخ‌های کارکنان به این سوالات در پرسشنامه انضباط کارکنان، نشان دهنده سطح انضباط آن‌ ها است. نتایج این پرسشنامه می‌ تواند به رهبران و مدیران کمک کند تا نقاط قوت و ضعف در سطح انضباط کارکنان را شناسایی کرده و برنامه‌ های بهبودی را پیاده‌ سازی کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه انضباط کارکنان امیرنژاد (1392)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هجده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.