دانلود پرسشنامه انعطاف پذیری خانواده

عنوان

مطالعه ای بر انعطاف پذیری خانواده

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 3
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به بررسی موضوع انعطاف پذیری خانواده به صورت ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
12,000تومان
توضیحات

هدف اصلی پرسشنامه انعطاف پذیری خانواده

پرسشنامه انعطاف پذیری خانواده یک ابزار مقیاس‌ گذاری است که برای اندازه‌ گیری سطح انعطاف پذیری خانواده استفاده می‌ شود. این پرسشنامه شامل چندین سوال است که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به عوامل مختلفی از جمله تغییر، تطبیق، تغییرات در نحوه تفکر و رفتار، و همچنین تعاملات خانوادگی اشاره می‌ کند.

این پرسشنامه در 3 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 16 پرسش یا گویه می باشد. فایل مقاله بیس یا پایه مرتبط با این پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و تفسیر و نمره گذاری می باشد و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

انعطاف پذیری خانواده

هدف اصلی از استفاده از این پرسشنامه، سنجش سطح انعطاف پذیری خانواده است. انعطاف پذیری به میزان توانایی افراد در مقابله با تغییرات و مشکلات زندگی، تغییر نحوه تفکر و رفتار در مواجه با شرایط جدید، و تطبیق با نیازها و خواسته‌ های جدید اشاره دارد.

این پرسشنامه معمولاً شامل سوالاتی در مورد موارد زیر است:

1. تغییر و تطبیق: این سوالات بررسی می‌ کنند که چقدر خانواده قادر است به تغییر و تطبیق با شرایط جدید و نیازهای جدید بپردازد.

2. تغییر نحوه تفکر و رفتار: این سوالات بررسی می‌ کنند که خانواده آماده استفاده از روش‌ های جدید و متفاوت در رفتار و تفکر خود باشد.

3. تعاملات خانوادگی: این سوالات بررسی می‌ کنند که خانواده چقدر قادر است به تغییر در الگوها و روابط خانوادگی خود بپردازد.

خانواده

این پرسشنامه می‌ تواند به عنوان یک ابزار ارزیابی استفاده شود تا سطح انعطاف پذیری را در طول زمان و در پاسخ به تغییرات و مشکلات مختلف اندازه‌ گیری کند. این ابزار می‌ تواند در مطالعات پژوهشی در حوزه روانشناسی، مشاوره و برنامه‌ ریزی درمانی خانواده استفاده شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه انعطاف پذیری خانواده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.