دانلود پرسشنامه انگیزش و علاقه ریاضی دانش آموزان

عنوان

مطالعه ای بر انگیزش و علاقه ریاضی دانش‌ آموزان

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 4
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به بررسی انگیزش و علاقه ریاضی دانش‌آموزان به صورت فایل ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
12,000تومان
توضیحات

پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش‌آموزان

پرسشنامه انگیزش و علاقه ریاضی دانش‌آموزان یک ابزار است که به منظور اندازه‌ گیری سطح انگیزه و علاقه دانش‌آموزان نسبت به درس ریاضی طراحی شده است. این پرسشنامه معمولاً توسط محققین و متخصصان آموزشی برای بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر علاقه و انگیزه دانش‌آموزان در ریاضی استفاده می‌ شود.

این پرسشنامه در 4 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 18 پرسش یا گویه و 3 خرده مقیاس (علاقه به ریاضی، عزت نفس ریاضی و انگیزش درونی) می باشد. مقاله بیس یا پایه مرتبط با این پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و نمره گذاری نیز می باشد. در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از این پرسشنامه قرار داده شده است:

پرسشنامه علاقه به ریاضی

پرسشنامه انگیزه و علاقه ریاضی دانش‌آموزان معمولاً شامل سوالاتی است که به دانش‌آموزان کمک می‌ کند تا نظرات، احساسات و باورهای خود را درباره ریاضی بیان کنند. این پرسشنامه معمولاً شامل سوالات باز و بسته است که به طور کلی در مورد علاقه و انگیزه دانش‌آموزان نسبت به این درس، نحوه درک و فهم مفاهیم ریاضی، اعتماد به نفس در حل مسائل ریاضی و ارتباط با معلم می‌ پرسد.

با استفاده از این پرسشنامه، محققان و متخصصان آموزشی می‌ توانند عوامل مؤثر بر علاقه و انگیزه دانش‌آموزان را شناسایی کرده و راهکارهای مناسب برای افزایش علاقه و انگیزه آن‌ ها را پیدا کنند. همچنین، این پرسشنامه می‌ تواند به معلمان کمک کند تا نیازها و تمایلات دانش‌آموزان را درک کنند و بهترین روش‌ های آموزش را برای آن‌ ها انتخاب کنند.

همچنین می‌ تواند در مقیاس‌ های مختلفی طراحی شود، از جمله مقیاس‌ های لیکرت، مقیاس‌ های نمره‌دهی و مقیاس‌ های توصیفی. و می‌ تواند به صورت استاندارد و یا سفارشی طراحی شود، بسته به هدف تحقیق و نیازهای محققان.

ریاضی

در نهایت، این پرسشنامه یک ابزار قدرتمند است که به محققان و متخصصان آموزشی کمک می‌ کند تا عوامل مؤثر بر علاقه و انگیزه دانش‌آموزان را شناسایی کنند و راهکارهای مناسب برای افزایش علاقه و انگیزه آن‌ ها در ریاضی را پیدا کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه انگیزش و علاقه ریاضی دانش آموزان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.