دانلود پرسشنامه برنامه ریزی استراتژیک برایسون

عنوان

نگاهی بر برنامه ریزی استراتژیک برایسون

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 7
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به بررسی موضوع برنامه ریزی استراتژیک به صورت فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
15,000تومان
توضیحات

ویژگی های پرسشنامه برنامه ریزی استراتژیک

پرسشنامه برنامه ریزی استراتژیک یک ابزار مهم در فرایند برنامه ریزی استراتژیک سازمانی است که برای جمع‌ آوری اطلاعات و داده‌ های مورد نیاز برای تحلیل و تدوین استراتژی‌ های سازمان به کار می‌ رود.

این پرسشنامه در 7 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 32 پرسش یا گویه و 10 خرده مقیاس می باشد. این پرسشنامه دارای پایایی و همچنین تعاریف مفهومی و عملیاتی می باشد و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

پرسشنامه برنامه ریزی استراتژیک

این پرسشنامه معمولاً شامل سوالاتی درباره مواردی از جمله محصولات و خدمات، بازارها و رقبا، قدرت‌ها و ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها (SWOT)، منابع و توانمندی‌ها، استراتژی‌های فعلی و مطلوب، و اهداف و هدف‌های سازمان است.

این پرسشنامه شامل 32 گویه و مولفه ­های توافق اولیه، تعیین وظایف، تحلیل ذینفعان، تنظیم بیانیه مأموریت سازمان، شناخت محیط سازمان، تعیین موضوعات استراتژیک پیش­روی سازمان، تعیین استراتژی ها، شرح طرح ها و اقدامات، تنظیم دورنمای سازمانی برای آینده و برنامه عملیاتی یکساله می باشد.

برنامه ریزی

این پرسشنامه به کاربران کمک می‌ کند تا اطلاعات مورد نیاز برای تحلیل و برنامه‌ ریزی استراتژیک را جمع‌ آوری کنند و به طور دقیق تر و کامل‌تر به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند. با استفاده از این پرسشنامه، سازمان‌ ها می‌ توانند بهترین تصمیمات را در خصوص استراتژی‌ های خود بگیرند و به بهبود عملکرد و رشد پایدار دست یابند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه برنامه ریزی استراتژیک برایسون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شش =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.