دانلود پرسشنامه ارزیابی تاثیر لوازم و ابزارهای کمک آموزشی بر پیشرفت تحصیلی

عنوان

نقش لوازم کمک آموزشی بر پیشرفت تحصیلی

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 5
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به بررسی موضوع تاثیر لوازم کمک آموزشی بر پیشرفت تحصیلی به صورت فایل word (ورد) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
14,000تومان
توضیحات

بررسی تاثیر لوازم کمک آموزشی بر پیشرفت تحصیلی

پرسشنامه تاثیر لوازم کمک آموزشی بر پیشرفت تحصیلی یک ابزار اندازه گیری است که برای ارزیابی تأثیر استفاده از لوازم کمک آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان استفاده می شود.

این پرسشنامه در 5 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 34 پرسش یا گویه می باشد و 5 خرده مقیاس می باشد. فایل مقاله بیس یا پایه مورد استفاده در تهیه این پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و نمره گذاری می باشد و در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از آن قرار داده شده است:

پرسشنامه لوازم کمک آموزشی و پیشرفت تحصیلی

این پرسشنامه معمولاً شامل سوالاتی است که به افراد کمک می کند تا نظرات و تجربیات خود را در مورد استفاده از لوازم کمک آموزشی و تأثیر آن بر پیشرفت تحصیلی خود به اشتراک بگذارند.

این پرسشنامه دارای 34 سوال بوده و هدف آن بررسی تاثیر لوازم کمک آموزشی بر پیشرفت تحصیلی (وسایل کمک آموزشی دیداری، وسایل کمک آموزشی شنیداری، وسایل کمک آموزشی دیداری- شنیداری، وسایل کمک آموزشی چند حسی، پیشرفت تحصیلی) می باشد.

پرسشنامه ممکن است شامل سوالات متنوعی باشد که به مواردی مانند نحوه استفاده از لوازم کمک آموزشی، تجربه درک مطالب درسی، تاثیر بر تمرکز و توجه، افزایش تعامل و فعالیت در کلاس و … پرداخته شود. این سوالات معمولاً با استفاده از مقیاس های ارزیابی مختلف، از جمله مقیاس لیکرت، اسکالایک و … طراحی شده اند.

پیشرفت

با استفاده از این پرسشنامه، محققان و مدیران آموزشی می توانند اطلاعات مفیدی در مورد تأثیر لوازم کمک آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به دست آورند و براساس آن، تصمیمات مناسبی برای بهبود فرآیند آموزش و یادگیری اتخاذ کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه ارزیابی تاثیر لوازم و ابزارهای کمک آموزشی بر پیشرفت تحصیلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.