دانلود پرسشنامه استاندارد رهبری هوشمند سیدانمانلاکا (2002)

عنوان

سنجش رهبری هوشمند سیدانمانلاکا (2002)

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 7
فرمت فایل : docx نوع فایل : word قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

این پرسشنامه استاندارد در مورد رهبری هوشمند سیدانمانلاکا (2002) می باشد که در 7 صفحه و با فایل ورد قابل یرایش تهیه شده است. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
12,000تومان
توضیحات

رهبری هوشمند

رهبری هوشمند یکی از مفاهیم مهم در حوزه مدیریت و رهبری است که به نوعی راهبردی جدید و پیشرفته برای رهبران فراهم می‌ کند. رهبری هوشمند به معنای استفاده از هوش هنجاری و هوش هیجانی برای انجام وظایف رهبری است. در این نوع رهبری، رهبران تلاش می‌ کنند تا با استفاده از تمام ظرفیت‌ های خود، بهترین نتیجه را برای سازمان و تیم خود به ارمغان بیاورند.

این پرسشنامه در 7 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) و PDF تهیه شده و دارای 23 گویه یا پرسش و 3 خرده مقیاس می باشد. فایل مقاله بیس یا پایه مورد استفاده در تهیه این پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و همچنین تفسیر و نمره گذاری می باشد. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از این پرسشنامه قرار داده شده است:

روایی و پایایی پرسشنامه

رهبری هوشمند بر پایه چند بُعد اصلی تمرکز دارد: ازجمله هوش هیجانی، هوش هیجانی، به عنوان یک بعد رهبری هوشمند، شامل قابلیت‌ های مرتبط با هوش اجتماعی، ادراک احساسات خود و دیگران، مهارت‌ های ارتباطی و تشخیص و کنترل احساسات است. رهبران هوشمند توانایی برقراری ارتباط مؤثر با اعضای تیم خود و تشخیص و کنترل احساسات خود و دیگران را دارند. آن‌ ها قادرند به درستی احساسات و نیازهای اعضای تیم خود را درک کنند و براساس آن‌ ها عمل کنند.

رهبری هوشمند بر توسعه مهارت‌ های فردی و گروهی تمرکز دارد. رهبران هوشمند سعی می‌ کنند تا با بهبود مهارت‌ های خود و اعضای تیم، بهترین نتیجه را برای سازمان خود به ارمغان بیاورند. آن‌ ها توانایی برنامه‌ ریزی و مدیریت منابع را دارند و قادرند تیم خود را به سمت اهداف مشترک هدایت کنند.

رهبری هوشمند همچنین بر توانایی انعطاف‌ پذیری و تغییرپذیری تاکید دارد. رهبران هوشمند قادرند با تغییرات و شرایط جدید سازمان، سازگار شوند و به راحتی در مقابل چالش‌ ها و مشکلات عمل کنند. آن‌ ها توانایی تطبیق با تغییرات سریع را دارند و قادرند بهترین استراتژی‌ ها را برای موفقیت سازمان در شرایط جدید پیاده کنند.

رهبری هوشمند

به طور خلاصه، این مورد با استفاده از هوش هنجاری و هوش هیجانی، رهبران را قادر می‌ سازد تا با بهبود مهارت‌ های فردی و گروهی، بهترین نتیجه را برای سازمان و تیم خود به ارمغان بیاورند. این نوع رهبری بر توانایی تحلیل، برنامه‌ ریزی، ارتباطات مؤثر و تطبیق با تغییرات تأکید دارد و به رهبران کمک می‌ کند تا در مسیر موفقیت و پیشرفت قدم بردارند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه استاندارد رهبری هوشمند سیدانمانلاکا (2002)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.