دانلود پرسشنامه سنجش میزان اعتماد به نفس

عنوان

مطالعه ای بر ارزیابی میزان اعتماد به نفس

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 5
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه در مورد بررسی میزان اعتماد به نفس به صورت فایل ورد (word) قابل ویرایش به بحث پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
5,000تومان
توضیحات

اهداف پرسشنامه سنجش میزان اعتماد به نفس

پرسشنامه سنجش میزان اعتماد به نفس یک ابزار استاندارد است که به منظور اندازه گیری و ارزیابی سطح اعتماد به نفس افراد استفاده می شود. این پرسشنامه شامل سوالاتی است که به افراد کمک می کند تا میزان اعتماد به نفس خود را ارزیابی کنند و به تحلیل و بررسی عوامل مختلفی که بر این ویژگی آنها تأثیر می گذارد، بپردازند.

این پرسشنامه در 5 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 32 پرسش یا گویه می باشد. فایل مقاله بیس یا پایه مرتبط با پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و تفسیر و نمره گذاری می باشد و در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از آن قرار داده شده است:

پرسشنامه اعتماد به نفس

این پرسشنامه معمولاً شامل سوالاتی در مورد رضایت از خود، قدرت اعتماد به نفس، توانایی در مواجهه با چالش ها و مشکلات، احساس قدرت و کنترل بر زندگی خود و … می باشد. این سوالات معمولاً به صورت مقیاس لیکرت (مانند: هيچگاه، گاهي، اغلب، هميشه) یا به صورت مقیاس نقطه ای (مانند: 1 تا 5) طراحی شده اند.

این پرسشنامه معمولاً توسط روانشناسان و محققان برای انجام تحقیقات در زمینه های مختلف از جمله روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و … استفاده می شود. همچنین، این پرسشنامه به منظور تشخیص و درمان مشکلات روانی و روانشناختی نیز استفاده می شود.

از جمله پرسشنامه های معروف سنجش اعتماد به نفس می توان به پرسشنامه روزنبرگ (Rosenberg Self-Esteem Scale)، پرسشنامه کوپر سمیت (Coopersmith Self-Esteem Inventory) و پرسشنامه موریس روزنبرگ (Morris Rosenberg Self-Esteem Questionnaire) اشاره کرد.

اعتماد

استفاده از این پرسشنامه به منظور ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر اعتماد به نفس افراد، می تواند به روانشناسان و محققان کمک کند تا روابط بین عوامل مختلف و سطح آن را بررسی کرده و راهکارهای مناسب برای تقویت و بهبود اعتماد به نفس فردی و جامعه ارائه دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه سنجش میزان اعتماد به نفس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − پنج =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.