عنوان |
بررسی عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف |
سال تهیه : 1402 | تعداد صفحه : 5 |
فرمت فایل : docx | نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش |
کیفیت : طلایی | مناسب : دانشجویان |
پرسشنامه ارزیابی عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف، یک ابزار تحقیقاتی است که به کمک آن می توان عوامل مختلفی که در انتخاب بازار هدف تأثیرگذار هستند را شناسایی و ارزیابی کرد. این پرسشنامه معمولاً شامل سوالاتی در مورد جوانب مختلفی از بازار هدف مانند نیازها و ترجیحات مشتریان، رقبا، قابلیت های شرکت، فرصت ها و تهدیدهای بازار و … می باشد.
این پرسشنامه در 5 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 22 پرسش یا گویه و دارای 6 خرده مقیاس می باشد. لازم به توضیح است که فایل مقاله بیس یا پایه مورد استفاده در این پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی بوده و تفسیر و نمره گذاری آن نیز انجام شده است. در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از این پرسشنامه قرار داده شده است:
این پرسشنامه دارای 22 سوال بوده و هدف آن بررسی عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف (سودآوری، توانایی رقابت، رشد بازار، قابل دسترسی بودن، استفاده از فن آوری، اندازه بازار) است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده است.
با استفاده از این پرسشنامه، محققان و کسب و کارها می توانند به دقت عوامل مختلفی که در انتخاب بازار هدف تأثیرگذار هستند را بررسی کرده و ارزیابی نمایند. این اطلاعات می تواند به آن ها کمک کند تا تصمیمات بهتری در مورد انتخاب بازار هدف خود بگیرند و استراتژی های مناسب تری را برای ورود به بازار هدف خود اتخاذ کنند.
این پرسشنامه می تواند به عنوان یک ابزار مفید برای تحقیقات بازاریابی و برنامهریزی استراتژیک استفاده شود و به کسب و کارها کمک کند تا به شناخت بهتری از بازار هدف خود دست یابند و تصمیمات منطقی تری را در مورد آینده تجارت خود بگیرند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.