دانلود پرسشنامه ارزیابی عوامل موثر بر سکوت سازمانی

عنوان

ارزیابی عوامل موثر بر سکوت سازمانی

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 6
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به ارزیابی عوامل موثر بر سکوت سازمانی به صورت فایل ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
5,800تومان
توضیحات

ارزیابی عوامل موثر بر سکوت سازمانی:

پرسشنامه ارزیابی عوامل موثر بر سکوت سازمانی یک ابزار است که برای اندازه گیری و ارزیابی سطح سکوت سازمانی در یک سازمان استفاده می‌شود. این پرسشنامه شامل مجموعه‌ ای از سوالات است که به منظور بررسی عوامل مختلفی که ممکن است به ایجاد سکوت سازمانی منجر شود، طراحی شده است.

این پرسشنامه دارای 29 سوال بوده و هدف آن ارزیابی عوامل موثر بر سکوت سازمانی از ابعاد مختلف (عوامل فردی، عوامل مرتبط با مدیران، عوامل سازمانی، عوامل اجتماعی) می باشد.

این پرسشنامه معمولاً شامل سوالاتی درباره فرهنگ سازمانی، روابط بین همکاران، ساختار سازمانی، سیاست‌ ها و روش‌ های مدیریتی، ارتباطات داخلی و خارجی، وضعیت اعتماد و تعهد کارکنان و … است.

با تحلیل پاسخ‌های این پرسشنامه، مدیران و مشاوران می‌ توانند عوامل موثر بر سکوت سازمانی را شناسایی کرده و برنامه‌ های مناسبی برای کاهش آنها ارائه دهند.

سکوت

استفاده از این پرسشنامه می‌ تواند به سازمان‌ ها کمک کند تا بهبود در عملکرد و افزایش شفافیت و انعطاف‌ پذیری داشته باشند. همچنین، این پرسشنامه می‌ تواند به مدیران کمک کند تا بهترین راهکارها را برای مدیریت و کنترل پیدا کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه ارزیابی عوامل موثر بر سکوت سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + سه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.