دانلود پرسشنامه فرهنگ یادگیری بالینی سازمانی

عنوان

سنجش فرهنگ یادگیری بالینی سازمانی

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 4
فرمت فایل : docx نوع فایل : word قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

این پرسشنامه در مورد بررسی فرهنگ یادگیری بالینی سازمانی می باشد که در 4 صفحه و به صورت فایل ورد قابل ویرایش تهیه شده است. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
14,000تومان
توضیحات

فرهنگ یادگیری بالینی سازمانی

فرهنگ یادگیری بالینی سازمانی به مجموعه از ارزش‌ ها، باورها، عقاید و رفتارها اطلاق می‌ شود که در یک سازمان برای تشویق و ترویج یادگیری بالینی در محیط کاری ایجاد می‌ شود. این فرهنگ، بر اساس تمرکز بر یادگیری و بهبود مستمر، توانایی‌ ها و مهارت‌ های کارکنان را در زمینه تصمیم‌ گیری هوشمندانه و مبتنی بر شواهد علمی تقویت می‌ کند.

این پرسشنامه در 4 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 28 پرسش یا گویه و 5 بُعد (به رسمیت شناختن، نارضایتی، وابستگی، تحقق، نفوذ) می باشد. فایل مقاله بیس یا پایه مرتبط با این پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و تفسیر و نمره گذاری می باشد و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

فرهنگ یادگیری بالینی سازمانی

فرهنگ یادگیری بالینی سازمانی به منظور افزایش کیفیت مراقبت‌ های بهداشتی و درمانی، بهبود عملکرد سازمان و افزایش رضایت بیماران و کارکنان ایجاد می‌ شود. در این فرهنگ، تمرکز بر ارتقا دانش و تجربه‌ های کارکنان به منظور بهبود روش‌ ها و فرآیندهای کاری وجود دارد. همچنین، این فرهنگ بر توانایی‌ های تفکر تحلیلی و انتقادی کارکنان تأکید می‌ کند تا بتوانند مسائل پیچیده را به طور منطقی و علمی حل کنند.

این موضوع نیازمند رهبری قوی است که توانایی ایجاد محیطی را داشته باشد که به کارکنان اجازه دهد برای بهبود مستمر و یادگیری خود، خلاقیت و نوآوری را تجربه کنند. رهبران در این فرهنگ باید توانایی‌ های مدیریت دانش را داشته باشند و بتوانند منابع لازم برای انجام تحقیقات و مطالعات علمی را فراهم کنند.

به منظور ایجاد آن، باید از روش‌ ها و فرآیندهای مناسب برای جمع‌ آوری، انتقال و بهره‌ برداری از دانش استفاده کرد. در این فرهنگ، مشارکت فعال کارکنان در فرآیند یادگیری و بهبود مستمر تشویق می‌ شود. همچنین، باید سازوکارهای مناسب برای ارزیابی و اندازه‌ گیری عملکرد و پیشرفت کارکنان در زمینه یادگیری بالینی در نظر گرفته شود.

این موضوع به منظور تسهیل تبادل دانش و تجربه بین کارکنان واحدهای مختلف سازمان، ایجاد شبکه‌ های ارتباطی و همکاری بین تیم‌ ها و توسعه ساختارهای سازمانی انعطاف‌ پذیر و هماهنگ با نیازهای یادگیری بالینی ایجاد می‌ شود.

 فرهنگ یادگیری بالینی سازمانی

در نهایت، این مورد به منظور توسعه حرفه‌ ای کارکنان و افزایش قابلیت اطمینان و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی ایجاد می‌ شود. این فرهنگ، بهبود فرآیندهای کاری، افزایش بهره‌ وری و کاهش خطاها را هدف قرار می‌ دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه فرهنگ یادگیری بالینی سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.