عنوان فارسی |
یک شارژر EV دو طرفه ، تک مرحله به صورت دوگانه جهت عملکرد V2G توان راکتیو |
عنوان انگلیسی |
Single-Phase On-Board Bidirectional PEV Charger for V2G Reactive Power Operation |
کلمات کلیدی |
شارژر باتری ؛ خودروهای الکتریکی متصل به شبکه ؛ توان راکتیو ؛ خودرو - به - شبکه |
درسهای مرتبط |
شبکه های هوشمند ؛ بازار برق |
تعداد صفحات انگلیسی : 9 | نشریه : IEEE Transaction |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 31 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله | آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله |
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است | نام مجله مقاله : IEEE TRANSACTIONS ON SMART GRID |
ترجمه: ندارد | گزارشکار : دارد ( به صورت مختصر ارائه شده است ) | شبیه سازی : دارد |
این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.
امروزه خودروهای الکتریکی در سراسر دنیا کاربرد وسیعی دارند و پیش بینی ها نشان میدهد تا سال 2050 میلادی دیگر هیچ خودرویی از نوع بنزینی یا گازوئیلی وجود نداشته باشد. در صورتیکه نیروگاه های تولید پراکنده (DG) جایگزین نیروگاه های با سوخت فسیلی شود، این خودروها نه تنها جابجایی آلودگی انجام نمی دهند بلکه سوختی کاملا پاک نیز خواهند داشت.
تکنولوژی EV به شدت در حال رشد است. تنها مشکلی که امروزه برای این خودروهای الکتریکی وجود دارد مدت زمان زیاد شارژ آنها است که این فناوری نیز تا 10 دقیقه کاهش یافته است و پیش بینی می شود تا سال 2040 به زمانی کمتر از یک دقیقه نیز تنزل کند.
در این مقاله یک نوع شارژر دو طرفه برای نوآوری V2G این نوع خودروها معرفی شده است. شبیه سازی این مقاله در متلب (MATLAB) انجام شده و از طرف پشتیبانی سایت سیگمالند تمامی فایل ها بررسی و در این محصول گنجانده شده است.
شکل زیر خروجی شبیه سازی در سیمولینک متلب این مقاله که شکل 5 مقاله نیز می باشد، را نشان می دهد که صرفا خروجی یکی از اسکوپ ها می باشد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.