دانلود شبیه سازی مقاله شارژ خودروهای الکتریکی با منابع انرژی تجدیدپذیر

عنوان فارسی

شارژ بهینه خودروهای الکتریکی با منابع انرژی تجدیدپذیر متناوب

عنوان انگلیسی

Optimized Electric Vehicle Charging With Intermittent Renewable Energy Sources

کلمات کلیدی

بازده انرژی؛ وسیله نقلیه الکتریکی؛ انرژی تجدیدپذیر؛ بهینه سازی لیاپانوف

درسهای مرتبط

انرژی های نو

تعداد صفحات انگلیسی : 10 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 41
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
62,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Journal of Selected Topics in Signal Processing (مباحث منتخب در پردازش سیگنال)
ترجمه: ندارد گزارشکار : فایل راهنما دارد (5 صفحه) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

شارژ خودروهای الکتریکی

کمبود ذخایر مواد پتروشیمی و افزایش آلودگی های گازی (CO2، SO2 و NOx)، به نگرانی های جهانی در سطوح اقتصادی، زیست محیطی، صنعتی و اجتماعی تبدیل شده اند. تولید برق و بخش های انتقال، به عنوان دلایل اصلی کمبود نفت و آلودگی های گازی، در نظر گرفته شده اند. سیاست گذاران، مهندسان و رهبران تجاری به دنبال جستجوی منابع انرژی جایگزین، که از هر دو نظر اقتصادی و زیست محیطی مناسب و سازگار می باشند، هستند. استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر برای تولید انرژی الکتریکی می تواند به میزان قابل توجهی آلودگی های گازی (CO2، SO2 و NOx) را کاهش دهد و محیط زیست را در برابر تنزل بیشتر حفاظت کند. استفاده از خودروهای الکتریکی (EV ها) بجای خودروهای «موتور احتراق داخلی» (ICE) سنتی نیز یک راهکار نویدبخش است. در مقایسه با وسایل نقلیه سنتی، EV ها می توانند مزیت های بسیاری مانند کاهش هزینه های بهره برداری و آلودگی های گلخانه ای و غیره ارائه دهند. علاوه بر آن، شارژ EV از انرژی تجدیدپذیر، به یک رویکرد محبوب برای مصرف انرژی پاک و کارآمد، تبدیل خواهد شد.

در این پروژه، بر شبکه های برق آینده که در آنها EV ها، انرژی تجدیدپذیر و شبکه برق با هم تلفیق می شوند تا یک هاب انرژی سبز و کارآمد، تشکیل دهند، تمرکز می کنیم. EV ها به عنوان بارهای کنترل پذیر برای پشتیبانی از تولید انرژی تجدیدپذیر، بهبود بازده انرژی و کاهش هزینه انرژی، عمل می کنند. برای رفع عدم قطعیت های مرتبط با تولید انرژی تجدیدپذیر، قیمت گذاری برق و درخواست های شارژ EV، بهینه سازی لیاپونوف را برای مسائل برنامه ریزی شارژ EV ، با هدف بهره برداری کارآمد از انرژی تجدیدپذیر و کاهش هزینه شارژ، ارائه می دهیم. مدل چندصفی برای شامل کردن چندین مهلت شارژ EV مختلف استفاده می شود و روش بسته بندی برای رفع قید حد نرخ شارژ EV استفاده می شود. شبیه سازی با پروفایل های باد مختلف ، انجام و تحلیل می شوند. دو استراتژی کنترل EV دیگر، برای مقایسه با روش بهینه سازی لیاپونوف پیشنهادی، یعنی «شارژ هنگام رسیدن» (که EV ها را با همه توان موجود به محض متصل شدن EV به شبکه شارژ می کند) و «خرید در انتهای مهلت» (که EV را با انرژی تجدیدپذیر شارژ می کند، تنها مگر زمانی که در حال نزدیک شدن به مهلت باشد)، ارائه می شوند. نتایج شبیه سازی نشان می دهند که براساس قیمت واقعی برق و داده های انرژی تجدیدپذیر، هزینه شارژ را می توان بطور میانگین 76% و 33% در مقایسه با دو رویکرد حریصانه، یعنی بترتیب «شارژ هنگام رسیدن» و «خرید هنگام مهلت»، کاهش داد. علاوه بر آن، زمان تاخیر میانگین را می توان به اندازه 63% در مقایسه با روش «خرید در زمان مهلت»، کاهش داد. علاوه بر آن، از آنجا که طرح برنامه ریزی زمانی شارژ پیشنهادی براساس بهینه سازی لیاپونوف، نیاز به آمارها از فرآیندهای ضمنی، مانند توزیع تولید انرژی تجدیدپذیر آینده، قیمت های بلادرنگ برق و تقاضاهای شارژ خودرو ندارد، می توان آنرا زمانی بکار گرفت که تجمیع کننده چنین دانش قبلی ندارد، درحالی که روش های بهینه سازی دیگر، مانند برنامه ریزی دینامیک یا بهینه سازی مقاوم، قادر به انجام محاسبات بدون اطلاعات قبلی نیستند.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از نتایج خروجی آن قرار داده شده است:

شارژ بهینه خودروهای الکتریکی

منابع انرژی تجدیدپذیر متناوب

وسیله نقلیه الکتریکی

بهینه سازی لیاپانوف

بازده انرژی

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله شارژ خودروهای الکتریکی با منابع انرژی تجدیدپذیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 16 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.