شبیه سازی خودروی هیبریدی الکتریکی در متلب

خلاصه:

همانطور که میدانیم تخمین زده شده است تا سال 2030 بیش از 5 میلیون خودروی الکتریکی فقط در ایالت میشیگان آمریکا وجود داشته باشد. دانشجویان مهندسی برق و کامپیوتر نیز در این زمینه مقالات زیادی ارائه داده اند. بخصوص دانشجویان رشته مهندسی برق قدرت - الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی به شدت روی این موضوع در حال پژوهش هستند. اولین چیزی که این دانشجویان نیاز دارند شبیه سازی کامل یک ماشین هیبریدی هست. در این محصول شبیه سازی کامل آن گنجانده شده است و در سیمولینک متلب این شبیه سازی انجام شده است.

قیمت دانلود مقاله
39,000تومان
گزارشکار: ندارد شبیه سازی : دارد
شرح موضوع

خودروی هیبریدی الکتریکی

در این شبیه سازی یک خودروی هیبریدی الکتریکی بصورت کامل شبیه سازی شده است. شما به راحتی میتوانید انواع تست های خود را روی آن چه از نظر کیفیت توان چه از بعد تجزیه و تحلیل روی آن انجام داده و ایده های خود را روی آن پیاده سازی کنید. انواع مدل بر روی سیستم های دینامیک الکتریکی، باتری و … را می توان در این شبیه سازی انتخاب نمود.

به هیچ وجه نباید نگران ران شدن باشید. آری اکثر دانشجویان مهندسی میدانند، معمولا فایلهای خریداری شده سیمولینک دارای اررورهای مختلف بخاطر ورژن هستند. در این محصول فایلهای سیمولینک مربوط به ورژن های مختلف قرار داده شده است.

و از این بابت خیالتان راحت باشد.

در زیر فایل سیمولینک و یکی از خروجی ها را میتوانید مشاهده کنید.

خودروی هیبریدی الکتریکی

این شبیه سازی مناسب برای رشته های مهندسی مکانیک نیز می باشد. در کل شبیه سازی خودروی الکتریکی هیبریدی با باتری و … بصورت کامل انجام شده و تصویر سیمولینک متلب گواه این ماجراست.


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شبیه سازی خودروی هیبریدی الکتریکی در متلب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.