دانلود شبیه سازی تابلو روان 8 در 8 به همراه نمایش دما در پروتئوس

خلاصه:

استفاده از تابلو روان ها در دهه گذشته، بسیار زیاد شده و امروزه شاید جلوی درب بیشتر مغازه ها و فروشگاه های بزرگ آنها را دیده باشید. اکثرا از این تابلوها برای تبلیغ کسب و کارها و محصولات و خدمات استفاده می گردد. در این تابلوها می توان متون دلخواه را با افکت های دلخواه برنامه ریزی نمود. هدف از این پروژه، شبیه سازی و طراحی یک تابلو روان 8 در 8 با قابلیت نشان دادن دما در محیط نرم افزار پروتئوس می باشد.

Proteus پروتئوس
قیمت دانلود مقاله
28,000تومان
گزارشکار: ندارد شبیه سازی : دارد (پروتئوس)
شرح موضوع

تابلو روان چیست و چه کاربردهایی دارد

در ابتدا به توضیحاتی کلی در زمینه این ابزار می پردازیم

شاید نام های مختلفی را برای این ابزار الکترونیکی شنیده باشید: تابلو روان، تابلوی LED، تابلوی دیجیتالی، تابلوی متحرک و …

تابلو روان، یک ابزار الکترونیکی است که می تواند یک متن، تصویر یا فیلم دلخواه را به نمایش بگذارد. پیشرفت تکنولوژی در دهه های گذشته باعث شده تا استفاده از این ابزارها به خصوص در فروشگاه ها و کسب و کارهای مختلف نیز افزایش یابد. امروزه شاید در محیط شهرها، در خیابان ها، در بزرگراه ها و … شاهد این تابلو روان ها بوده باشید.

یکی دیگر از پیشرفت هایی که در زمینه این ابزارها، نسبت به نمونه ها اولیه آنها شاهد بودیم، کاهش چشمگیر در وزن آنها بوده است. لازم به ذکر است که استفاده از این تابلوها فقط در سر در فروشگاه ها نیست و می توان از آنها برای هرگونه اطلاع رسانی استفاده کرد.

تابلو روان چیست

باید اشاره کرد که این وسیله، یک سری مزایا و معایب نیز دارد. عمر زیاد، شدت نور کافی در روز و شب، قابلیت نصب در محیط های باز و بسته، نمایش تصاویر به صورت سه بعدی (در برخی تابلوها) و استفاده از رنگ های گوناگون را می توان از جمله مزایای این ابزار دانست. از معایب آن نیز می توان به هزینه تعمیر و نکهداری بالا و نصب سخت آنها اشاره کرد.

در این پروژه، یک تابلو روان ساده 8 در 8 در محیط نرم افزار پروتئوس طراحی شده که قابلیت نمایش دما را دارد. در ادامه، تصویری از محیط شبیه سازی قرار داده شده است:


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی تابلو روان 8 در 8 به همراه نمایش دما در پروتئوس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + دوازده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.