دانلود شبیه سازی مقاله آنتن قابل پیکربندی الگو با فرکانس پروفایل پایین

عنوان فارسی

آنتن قابل پیکربندی الگو با فرکانس پروفایل پایین

عنوان انگلیسی

A Low-Profile Frequency- and Pattern-Reconfigurable Antenna

کلمات کلیدی

آنتن های چند بانده؛ فرکانس قابل تنظیم؛ الگوی قابل تنظیم

درسهای مرتبط

مخابرات

تعداد صفحات انگلیسی : 4 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 24
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
74,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط CST پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Antennas and Wireless Propagation Letters (مقالات انتشار بیسیم و آنتن)
ترجمه: دارد (ترجمه 9 صفحه ای در قالب ورد و پی دی اف) گزارشکار : دارد (فایل راهنمای 16 صفحه ای + 3 صفحه ای) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در نرم افزار CST)

این مقاله در محیط CST به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه آنتن با نرم افزار CST

برای یک کاربرد خاص می توان از آنتن هایی با باند فرکانسی و الگوی تابش ثابت استفاده نمود. این امر باعث استفاده از آنتن های بیشتری برای کاربردهایی که نیاز به چندین آنتن دارند، می شود. تعداد آنتن های بیشتر باعث مصرف فضای زیاد، تداخل بین عناصر آنتن مجاور، هزینه نصب هنگفت و پلتفرم سخت افزاری پیچیده می شود. برای کاربردهای بیسیم نوظهور، آنتن های دارای اندازه کم، تداخل کمتر، هزینه کم و کمترین پیچیدگی، لازم می باشند. برای بدست آوردن این مشخصات، آنتن های دارای قابلیت پیکربندی استفاده می شوند. یک آنتن قابل پیکربندی می تواند کار چند آنتن را انجام دهد. در سال های اخیر، بازپیکربندی ترکیبی، در برخی پروژه ها مورد بررسی قرار گرفته است. در این روش یک آنتن می تواند چندین معیار عملکردی را باز پیکربندی کند. این پروژه، یک آنتن ساده را ارائه می دهد که می تواند الگوی فرکانس و تابش خود را بازپیکربندی کند. ماهیت دینامیک آنتن توانایی غلبه بر اثرات مضر کانالهای متغیر با زمان را دارد. همچنین، اگر بیش از یک پارامتر در یک لحظه معین باز پیکربندی شود، بازده طیفی لینک بی سیم را می تواند به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

در این پروژه، یک آنتن که دارای فرکانس پروفایل کم و قابلیت پیکربندی مجدد الگو است، ارائه می شود. آنتنی که در فرکانس های 4.5 & 4.8/5.2 &5.8 گیگاهرتز کار می کند، طراحی می شود. بنابراین از این آنتن می توان برای کار در کاربردهای باند «خدمات ارتباطاتی بی سیم عمومی»، دورسنجی (Telemetry) و WLAN، استفاده نمود. این امر تایید می کند که آنتن یک گزینه مناسب برای انتقال بیسیم دیتا می باشد. الگوی تابش، شیب -30°/0°/+30° دارد. از آنجا که آنتن، فرکانس و الگو را پیکربندی مجدد می کند، باندهای اختصاص داده شده به نحو کارآمد مورد استفاده قرار می گیرند. نمونه اولیه ساخته شد و با استفاده از اندازه گیری ها، اعتباریابی شد.

همانطور که ذکر شد، این پروژه در محیط برنامه CST پیاده سازی شده و در ادامه، تعدادی از تصاویر مرتبط با این شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله آنتن قابل پیکربندی الگو با فرکانس پروفایل پایین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شانزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.