دانلود شبیه سازی مقاله کنترل اینورترهای تولید پراکنده منبع ولتاژ PWM برای تنظیم ولتاژ

عنوان فارسی

یک طرح کنترلی برای اینورترهای تولید پراکنده منبع ولتاژ PWM برای تنظیم ولتاژ – بار سریع و کاهش موثر اختلالات ولتاژ نامتعادل

عنوان انگلیسی

A Control Scheme for PWM Voltage-Source Distributed-Generation Inverters for Fast Load-Voltage Regulation and Effective Mitigation of Unbalanced Voltage Disturbances

کلمات کلیدی

کنترل جریان بدون نوسان؛ تنظیم ولتاژ – بار سریع؛ اینورترهای متصل به شبکه؛ اینورتر مدولاسیون عرض پالس (PWM)

درسهای مرتبط

الکترونیک قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 13 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2008 تعداد رفرنس مقاله : 33
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
298,600تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Industrial Electronics (مجله الکترونیک صنعتی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

کنترل اینورترهای تولید پراکنده

تنظیم ولتاژ بار AST یک نیاز ضروری در یک سیستم توزیع توان، بخصوص در فیدرهایی است که به بارهای حساس به ولتاژ، خدمت رسانی می کنند. آشفتگی های ولتاژ شدید و اتفاقی ممکن است بوسیله بارهای متغیر با زمان، مانند کوره های قوس الکتریکی، بوجود بیایند؛ تولید برق غیرقابل پخش توان، مانند توان خروجی نوسانی مولدهای بادی و فتولتائیک؛ گذرایی های ولتاژ مرتبط با بارهای متصل موازی، مانند موتورهای القایی استارت خطی؛ و گذرایی های ولتاژ ناشی از کلیدزنی خازن می باشند. این آشفتگی های ولتاژ، ماهیت اتفاقی دارند، که مدت آنها از کسری از یک سیکل تا چند سیکل متغیر است.

در این پروژه، یک طرح کنترلی برای PWM VSI های متصل به شبکه که از تنظیم ولتاژ بار سریع و رفع موثر و سریع آشفتگی های ولتاژ برخوردار هستند، ارائه شده است. یک کنترلر ولتاژ هیبرید که یک کنترلر خطی با عنصر VSC را ترکیب می کند، در این پروژه پیشنهاد شده و برای یک رابط DG مبتنی بر اینورتر بکار گرفته می شود تا ولتاژ در PCC تنظیم شود. کنترلر ولتاژ پیشنهادی با موفقیت یک باند گسترده از مدهای فرکانس را از طریق یک مدل داخلی معادل، در خود می گنجاند. در نتیجه، دامنه گسترده ای از آشفتگی های ولتاژ، شامل آشفتگی های کلیدزنی خازن، بطور موثر رفع شده اند. برای رفع موثر آشفتگی های ولتاژ نامتوازن، یک کنترلر ولتاژ دو-دنباله ای ابداع شده است. به این ترتیب، رابط پیشنهادی می تواند بر آشفتگی های ولتاژ نامتوازن شروع شده بوسیله خطاهای شبکه بالادست، غلبه کند. برای تضمین ردیابی دقیق و مقاوم مسیرهای جریان راکیتو و اکتیو تولید شده، یک الگوریتم کنترل جریان deadbeat به تازگی طراحی شده، ارائه شده است. این کنترلر جریان، تحت ملاحظات عملی مربوط به تاخیرهای ذاتی سیستم، مرتبط با پیاده سازی الگوریتم کنترل و ماهیت غیرقطعی دینامیک های جریان، طراحی شده است. تحلیل نظری و آزمون های ارزیابی مقایسه ای برای نشان دادن اثربخش بودن طرح کنترل پیشنهادی، انجام شدند.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به محیط شبیه سازی و خروجی های آن قرار داده شده است:

اینورترهای تولید پراکنده

کنترل جریان بدون نوسان

اینورترهای متصل به شبکه

اینورتر مدولاسیون عرض پالس (PWM)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله کنترل اینورترهای تولید پراکنده منبع ولتاژ PWM برای تنظیم ولتاژ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 2 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.