دانلود شبیه سازی مقاله حالت های چهره وفقی در یادگیری فعال با متلب

عنوان فارسی

حالت تطبیقی دسته ای روش یادگیری فعال

عنوان انگلیسی

Adaptive Batch Mode Active Learning

کلمات کلیدی

یادگیری فعلی حالت دسته ای (BMAL)، تشخیص بیومتریک، بهینه سازی عددی، توابع زیرمودولار.

درسهای مرتبط

پردازش تصویر

تعداد صفحات انگلیسی : ۱۴ نشریه : IEEE
سال انتشار : ۲۰۱۵ تعداد رفرنس مقاله : ۳۹
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
75,300تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Neural Networks and Learning Systems
ترجمه: ندارد گزارشکار : به همراه گزارش کار فارسی شبیه سازی : در متلب

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد. همچنین به همراه شبیه سازی ها گزارش کار کامل از مقاله و روند شبیه سازی ها تهینه شده که بعد از خرید به همراه کدهای شبیه سازی قابل دانلود می باشد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

حالت های تطبیقی دسته ای روش یادگیری فعال

تکنیک های یادگیری فعال برای کاهش تلاش های انسانی در الحاق داده های داده شده برای ایجاد یک طبقه بندی در سیستم، به محبوبیت قابل توجهی دست یافتند. هنگامی که با مقادیر زیادی از داده های بدون برچسب مواجه می شود، چنین الگوریتمی ها به طور خودکار موارد نمونه و نماینده را برای حاشیه نویسی دستی انتخاب می کند. به تازگی، تلاش هایی در جهت شکل گیری دسته ای از یادگیری فعال انجام شده است، که در آن یک دسته از نقاط داده به طور همزمان از یک مجموعه بدون برچسب label انتخاب می شوند. برنامه های کاربردی دنیای واقعی نیاز به رویکرد انطباقی برای انتخاب دسته بسته، به پیچیدگی جریان داده مورد نظر در یادگیری فعال دارند.

با این حال، کار موجود در این زمینه عمدتا بر انتخاب اندازه دسته ای استاتیک یا اکتشافی تمرکز دارد. در این مقاله، دو چارچوب مبتنی بر بهینه سازی مبتنی بر بهینه سازی برای یادگیری فعال در حالت بسته بندی پذیر (BMAL) پیشنهاد شده است، که در آن اندازه دسته و همچنین معیارهای انتخاب با یک فرمول ترکیبی ترکیب می شوند. همچنین از استراتژی بهینه سازی مبتنی بر شیب-فرود و همچنین خواص توابع زیرمودولار برای الگوریتم های سازگار BMAL استفاده شده است. روش های راه حل همانند روش های قدیمی BMAL استاتیک، یکسان است. نتایج تجربی  در مورد داده های گسترده VidTIMIT و مجموعه داده های بیومتریک تلفن همراه (MOBIO) نشان دهنده کارایی چارچوب پیشنهاد شده است و همچنین پتانسیل این روش ها را برای استفاده در برنامه های کاربردی به رسمیت شناختن بیومتریک واقعی در نظر می گیرند.

این مقاله یکی از مقالات بسیار معتبر و مستند برای پردازش های وفقی و پردازش تصویر در کنار یادگیری فعال است که در یکی از معتبرترین مجلات IEEE به چاپ رسیده و به همت متخصصین و همکاران گرامی شبیه سازی کامل شده است.

شبیه سازی های این مقاله در نرم افزار متلب صورت گرفته است و در ادامه بخشی از نتایج شبیه سازی ها نشان داده شده است.

روش وفقی در یادگیری فعال

روش وفقی در یادگیری فعال

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله حالت های چهره وفقی در یادگیری فعال با متلب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.