دانلود شبیه سازی مقاله اینورتر منبع امپدانس ترانسی

عنوان فارسی

اینورتر منبع امپدانس (Z-Source) ترانسی

عنوان انگلیسی

Trans-Z-Source Inverters

کلمات کلیدی

اینورتر منبع جریان؛ تبدیل dc – ac؛ اینورتر منبع ولتاژ؛ اینورتر منبع امپدانس

درسهای مرتبط

الکترونیک قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 11 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2011 تعداد رفرنس مقاله : 20
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
74,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله (این محصول دارای پاورپوینت 25 اسلایدی به زبان انگلیسی هست)
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Power Electronics (مجله الکترونیک قدرت)
ترجمه: دارد (در قالب گزارشکار) گزارشکار : دارد (گزارشکار 37 صفحه ای که شامل ترجمه مقاله و توضیحات مربوط به شبیه سازی و خروجی های آن می باشد) (گزارشکار فقط به صورت PDF می باشد) شبیه سازی : دارد (یک فایل سیمولینک متلب با فرمت .slx)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

اینورتر منبع امپدانس

اینورترهای منبع ولتاژ (VSI های) سنتی و اینورترهای منبع جریان (CSI های) سنتی، محدودیت ها و مسائل مشابهی دارند. برای VSI ها: 1) ولتاژ خروجی ac قابل حصول نمی تواند از ولتاژ منبع dc فراتر رود. بنابراین یک اینورتر تقویت dc-dc در، برای مثال، کاربردهایی با ولتاژ dc محدود یا تقاضای ولتاژ خروجی بیشتر، لازم است، 2) زمان مرده (dead time) برای جلوگیری از shoot-through ادوات کلیدزنی بالا و پایین هر انشعاب فاز، لازم است. اما، باعث اعوجاج در شکل موج می شود. برای CSI ها: 1) ولتاژ خروجی نمی تواند کمتر از ولتاژ ورودی dc باشد، و 2) زمان همپوشانی بین انشعاب های فاز برای اجتناب از مدار باز همه ادوات کلیدزنی بالایی یا همه ادوات پایینی، لازم است. اینورتر منبع Z (ZSI) و همچنین اینورترهای شبه منبع Z (qZSI) استخراج شده، می توانند مسائل ذکر شده را رفع کنند. این پروژه ها به نحوی مفید از shoot-through پل اینورتر برای تقویت ولتاژ در VSI ها (یا مدار باز در CSI ها برای ولتاژ باک) استفاده کردند. بنابراین، با یک تبدیل توان تک مرحله ای، به کارایی باک-بوست دست یافته شد. همچنین آنها ایمنی اینورترها را در برابر نویز EMI افزایش دادند، که ممکن است باعث misgating یا shoot-through (یا مدار باز) شود و VSI ها و CSI های متداول را خراب کند.

یک دسته از اینورترهای ترا منبع Z (trans-Z)، برای سیستم های تبدیل dc/ac تغذیه شده با ولتاژ و تغذیه شده با جریان، ارائه شده اند. هنگامی که نسبت دور دو سیم پیچ بیشتر از 1 باشد، اینورتر ترا منبع Z تغذیه شده با ولتاژ می تواند به بهره بوست (تقویت) بالاتر با نسبت وظیفه shoot-through و شاخص مدولاسیون یکسان در مقایسه با اینورتر منبع Z اصلی دست یابد؛ اینورتر ترا منبع Z تغذیه شده با جریان می تواند دامنه فعالیت موتوری را تا بیش از میزان قابل حصول در اینورترهای منبع Z اصلی و شبه منبع Z ، گسترش دهد. با ویژگی های منحصربفرد جدید، می توانند کاربردهای اینورترهای منبع Z را گسترش دهند. برای نمونه، اینورترهای ترا منبع Z تغذیه شده با ولتاژ، پتانسیل امیدوارکننده ای در کاربردهای ولتاژ بسیار پایین ورودی، مانند میکرواینورتر برای سیستم های فتوولتائیک، حاصل می کنند. نتایج شبیه سازی و تجربی اینورترهای ترا شبه منبع Z تغذیه شده با ولتاژ و ترا شبه منبع Z تغذیه شده با جریان، تحلیل و ویژگی ها را تایید کردند.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار سیمولینک متلب (MATLAB) انجام شده و توضیحات کلی مربوط به شبیه سازی نیز در قالب فایل گزارشکار آماده شده است. برای ران کردن شبیه سازی ها بهتر است تا از متلب ورژن 2016 و بالاتر استفاده گردد.

شبیه سازی و پیکربندی سیستم آزمایشی

شکل زیر نیز یکی از نتایج خروجی شبیه سازی می باشد.

trans-qZSI تغذیه شده با ولتاژ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله اینورتر منبع امپدانس ترانسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 7 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.