دانلود شبیه سازی مقاله بازبینی منحنی های اژدها

عنوان فارسی

بازبینی منحنی های اژدها

عنوان انگلیسی

Dragon Curves Revisited

کلمات کلیدی

اکتشافات ریاضی؛ ریاضیات؛ منحنی اژدها

درسهای مرتبط

مهندسی کامپیوتر؛ ریاضیات

تعداد صفحات انگلیسی : 5 نشریه : Semantic Scholar
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 17
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
Semantic-Scholar
قیمت دانلود مقاله
63,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Mathematical Gems and Curiosities
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (1 فایل شبیه سازی در متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب منحنی دراگون

چندین بار در تاریخ معاصر پیش آمده است که اکتشاف ریاضیاتی دارای زیبایی و اهمیت بالا، در ابتدا در مجله ای منتشر شده است که احتمالاً توسط بسیاری از ریاضی دانان شاغل خوانده نشده است. یکی از مثال های معروف، کاشی کاری Penrose (tilings) می باشد. مطمئناً، کاشی کاری Penrose و نظریه «شبه بلورها»، اکنون به یک موضوع پژوهشی مهم تبدیل شده است و نه تنها در ریاضیات بلکه همچنین در فیزیک و شیمی کاربرد داشته است، که گواه آن، جایزه نوبل 2011 داده شده به «دی ششتمان» برای «کشف شبه بلورها» در سال 1982 بوده است. باعث خشنودی است که ذکر کنیم این مجله، در معروف شدن کاشی کاری Penrose نقشی داشته است. موضوع این ستون از مجله، موضوع ریاضیاتی دیگر با زیبایی مشابه، یعنی منحنی های دراگون است که نظریه آن توسط چاندلر دیویس و دونالد کنوث ایجاد شده است. مقالات اصلی به آسانی قابل تهیه نیستند. مخبر ریاضیاتی بیش از 30 سال پیش در مورد منحنی های دراگون، مطلب نوشته است. علیرغم وجود یک مقاله در ویکی پدیا در مورد این موضوع و علیرغم آورده شدن آنها در رمان مشهور ام کریختون به نام «ژوراسیک پارک»، منحنی های دراگون به اندازه کافی برای ریاضیدانان امروزی، شناخته شده نیست، بخصوص ریاضیدانان جوانی که هیجان اصلی بیش از 40 سال پیش را از دست داده اند. هدف این مقاله، مجدداً مطرح کردن منحنی های دراگون و توجه به چاندلر دیویس، دستیار نویسنده یک نظریه زیبا که ویژگی های بارز این منحنی ها را توضیح می دهد، می باشد. این مقاله، مشخصاً یک دعوت کننده برای پژوهش بیشتر درباره این موضوع است؛ خواننده نباید بررسی جامع نتایج یا اثبات ها را انتظار داشته باشد.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به خروجی شبیه سازی قرار داده شده است:

منحنی اژدها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله بازبینی منحنی های اژدها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.