دانلود شبیه سازی مقاله انتخاب باس بارها برای جایابی DG بر اساس کاهش تلفات

عنوان فارسی

انتخاب باس بارها برای جایابی DG بر اساس کاهش تلفات و حساسیت بهبود ولتاژ

عنوان انگلیسی

Selection of Load Buses for DG placement Based on Loss Reduction and Voltage Improvement Sensitivity

کلمات کلیدی

حساسیت؛ تحلیل عملکرد؛ تولید پراکنده؛ ژنراتور؛ قابلیت اطمینان سیستم قدرت

درسهای مرتبط

تولید پراکنده

تعداد صفحات انگلیسی : 6 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2011 تعداد رفرنس مقاله : 13
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
98,800تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Conference on Power Engineering, Energy and Electrical Drives (کنفرانس بین المللی مهندسی برق، انرژی و درایوهای الکتریکی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : فایل راهنما دارد شبیه سازی : دارد (متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

انتخاب باس بار جهت مکانیابی DG

هدف اصلی سیستم قدرت الکتریکی، برآورده کردن و پاسخ به تقاضای تحمیل شده بر آن به نحو بهینه، ایمن و کارآمد، می باشد. مقررات زدایی از صنعت برق، باعث بوجود آمدن فرهنگ رقابت بین چندین ذینفع در تولید، انتقال و توزیع، تحت قیدهای مختلف، شده است. در یک صنعت برق تجدید ساختار شده، تجارت انرژی برق، با استفاده از یک مدل اقتصادی، که یک انتزاع از فرآیند فیزیکی ضمنی آن است، محقق می شود. اثرات شبکه، مانند قطع شبکه و ازدحام در آن، که مشروط به واقعیت ها و محدودیت های فیزیکی مهم می باشند، نیز نقش مهمی در ناکارایی و عدم بازده بازار، داشته اند. DG یک راهکار جایگزین موجه و امکان پذیر برای ظرفیت جدید است و نقشی کلیدی بخاطر ماندگاری اقتصادی و اندازه کوچک، بخصوص در محیط بازار برق رقابتی ایفا می کند و مزیت های فوری دارد. DG، شامل کاربرد مولدها یا سیستم های ذخیره کوچک، که معمولاً در محدوده ظرفیت 5 کیلووات تا 10 مگاوات هستند، در کنار کاربر نهایی، برای فراهم کردن انرژی الکتریکی و حرارتی مورد نیاز، می باشد.

در این پروژه، تاثیر DG در یک سیستم قدرت الکتریکی، از نظر بهبود پروفایل ولتاژ، کاهش تلفات خط و سبک شدن بار سنگین بر خطوط انتقال، تحلیل شده است. روش پیشنهادی، بهترین مکان برای جانمایی DG با توجه به حساسیت کاهش تلفات و حساسیت بهبود ولتاژ، را مشخص می کند. LSF ها و VPI ها، برای هر شین بار، با تلفیق DG ها، محاسبه شده اند. شین بار دارای LSF کمتر و VPI بالاتر، به عنوان بهترین مکان برای DG، انتخاب می شود. با جانمایی بهینه DG ها، مشاهده شده است که جریان خط سیستم، توزیع یکنواختی پیدا می کند. DG می تواند مسئله بهینه سازی و برنامه ریزی سیستم توزیع را همراه با بهبود کیفیت توان، حل کند.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از نتایج خروجی آن قرار داده شده است. توجه داشته باشید که نصب تولباکس متپاور جهت اجرای شبیه سازی، الزامی است.

انتخاب باس بارها برای جایابی DG

حساسیت بهبود ولتاژ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله انتخاب باس بارها برای جایابی DG بر اساس کاهش تلفات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 12 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.