دانلود شبیه سازی مقاله تبدیل موجک پیوسته برای پدیده فرورزونانس در سیستم قدرت

عنوان فارسی

تبدیل موجک پیوسته برای پدیده فرورزونانس در سیستم های قدرت

عنوان انگلیسی

Continuous wavelet transform for ferroresonance phenomena in electric power systems

کلمات کلیدی

فرورزونانس؛ مدلسازی سیستم قدرت؛ طیف های قدرت؛ خطوط انتقال قدرت؛ تبدیل موجک

درسهای مرتبط

الکترونیک قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 22
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
الزویر
قیمت دانلود مقاله
63,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Electrical Power and Energy Systems (سیستم های انرژی و توان الکتریکی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (فایل راهنمای 10 صفحه ای) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب؛ یک m فایل و یک فایل با فرمت mdl)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پدیده فرورزونانس

یکی از جدی ترین مشکلات در سیستم های قدرت الکتریکی به وجود اضافه ولتاژ ناشی از شرایط فرورزونانس برمی گردد. این حالت معمولاً هنگامی رخ می دهد که سیستم غیرمتعادل است. مثلاً در هنگام سوئیچ زدن یا اتصال سری خازن ها با امپدانس مغناطیس کننده ترانسفورماتور. این شرایط اضافه ولتاژی را در پی دارد که خرابی ترانسفورماتور، کابل ها و برق گیرها را به همراه خواهد داشت. پدیده فرورزونانس در سطوح ولتاژی بالا ایجاد می شود زیرا یکی از  نسبت های تناسبی تلفات، امپدانس مغناطیس کننده یا خازن کابل، در محدوده نامطلوب قرار می گیرند. علاوه بر این، مقادیر نامطلوب هارمونیک و اضافه ولتاژهای گذرا یا پایدار ، برای اکثر تجهیزات برقی موجود در سیستم های قدرت خطرناک هستند. در تحقیقات مربوطه، فرورزونانس به عنوان یک واژه کُلی برای اشاره به طیف گسترده ای از تعاملات بین خازن ها و القاگرهای هسته آهنی بکار می رود و ولتاژها/ جریان های غیرعادی را به همراه دارد. از این منظر، پدیده فررورزونانس یک پدیده غیرخطی منتهی به اضافه ولتاژ در سیستم های قدرت تلقی می شود. اثر فرورزونانس صرفاً به منزله جهش به فرکانس پایه ای بالاتر تلقی نمی شود ، بلکه در عین حال انشعاب های ساب هارمونیک، نیمه متناوب، و نوسانات بی نظم در هر مدار حاوی القاگر غیرخطی را در پی دارد. این واژه نخستین بار توسط پی. بوچرت در 1920 برای توصیف نوسانات در مدارهایی با اندوکتانس و خازن غیرخطی بکار رفته است.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تصویری از محیط شبیه سازی و همچنین، تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده اند:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تبدیل موجک پیوسته برای پدیده فرورزونانس در سیستم قدرت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دوازده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.