دانلود شبیه سازی مقاله ترانسفورماتور تبدیل توان سه فاز به هفت فاز

عنوان فارسی

ترانسفورماتور تبدیل توان سه فاز به هفت فاز

عنوان انگلیسی

Three-Phase to Seven-Phase Power Converting Transformer

کلمات کلیدی

ترانسفورماتور تبدیل؛ سیستم های درایو چند فاز؛ سیستم چند فاز؛ انتقال چند فاز؛ سه به هفت فاز

درسهای مرتبط

ماشین های الکتریکی

تعداد صفحات انگلیسی : 10 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 42
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
68,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله (این محصول دارای پاورپوینت 18 اسلایدی برای ارائه کلاسی هست)
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Energy Conversion (مجله تبدیل انرژی)
ترجمه: دارد (ترجمه 15 صفحه ای در قالب ورد و پی دی اف) گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در سیمولینک متلب با فرمت .slx و .mdl)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترانس تبدیل توان

مزایای استفاده از سیستم های چند فاز در مقایسه با سیستم های سه فاز، چیزی است که مورد توجه محققان قرار گرفته است. کاربرد سیستم های چند فاز در تولید، انتقال و بهره برداری از توان الکتریکی مورد بررسی قرار گرفته است. تحقیقات در مورد سیستم های انتقال شش فاز به دلیل افزایش هزینه حریم راه برای کریدورهای انتقال، مسائل محیطی و قوانین سختگیرانه صدور مجوز آغاز شد. خطوط انتقال شش فاز در مقایسه با خط سه فاز مدار دوگان استاندارد، می توانند ظرفیت توان یکسانی را با ولتاژ فشار ضعیف تر و برج های کوچکتر فراهم کنند. ابعاد کوچکتر برج های شش فاز نیز ممکن است منجر به کاهش میدان های مغناطیسی و تداخل الکترومغناطیسی شود.

در این پروژه بمنظور تبدیل توان الکتریکی شبکه سه فاز به منبع خروجی هفت فاز، یک طرح اتصال ترانسفورماتور جدید پیشنهاد شده است. طرح اتصال و نمودار فازوری، همراه با نسبت دورها، نشان داده شده است. پیاده سازی موفق طرح اتصال پیشنهادی با استفاده از شبیه سازی و آزمایش شرح داده شده است. پیش بینی شده است که می توان از طرح اتصال پیشنهادی در درایوها و سایر کاربردهای چند فازی، به عنوان مثال، سیستم های تبدیل توان الکتریکی ac-ac و dc-ac استفاده کرد.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله ترانسفورماتور تبدیل توان سه فاز به هفت فاز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.