دانلود شبیه سازی مقاله تکنیک تشخیص ضدجزیره ای انحراف فرکانس اکتیو

عنوان فارسی

تکنیک بهبودیافته تشخیص ضدجزیره ای انحراف فرکانس اکتیو

عنوان انگلیسی

Improved Active Frequency Drift Anti-Islanding Detection Method

کلمات کلیدی

انحراف فرکانس اکتیو (AFD)؛ تشخیص جزیره ای؛ فتوولتائیک (PV)؛ توان اکتیو؛ کیفیت توان

درسهای مرتبط

کیفیت توان

تعداد صفحات انگلیسی : 7 نشریه : ATLANTIS PRESS
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 5
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
ATLANTIS PRESS
قیمت دانلود مقاله
53,500تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Conference on Materials Engineering and Information Technology Applications (کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و کاربردهای فناوری اطلاعات)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد شبیه سازی : دارد (یک فایل سیمولینک و یک ام فایل متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب انحراف فرکانس اکتیو (AFD)

با توسعه منابع انرژی تجدیدپذیر، انرژی ژنراتورهای پراکنده بیشتر و بیشتری، بخصوص PV ها، به شبکه تزریق می شود. هنگامی که شبکه دچار مشکل می شود یا نیاز به تعمیر و نگهداری بوجود بیایید، لازم است سیستم های PV قادر باشند بصورت ناگهانی از شبکه قطع شوند. هنگامی که شبکه قطع شود، اگر سیستم PV را نتوان بموقع و سریع قطع کرد، حالت خود تامین بوجود می آید که شرکت برق نمی تواند آنرا کنترل کند و این باعث رخداد عملکرد جزیره ای می شود. عملکرد جزیره ای، پدیده ای منحصربفرد در سیستم شبکه است و خطرات جدی خواهد داشت. یکی از آنها تغییر ولتاژ و فرکانس کاربران بعد از وصل مجدد برق می باشد. خطر دیگر، خطرات جانی است، زیرا شبکه نمی داند که سیستم، برق دارد یا خیر. بنابراین، طبق استانداردهای بین المللی، اینورتر فتوولتائیک باید قابلیت آشکار سازی ضدجزیره ای، داشته باشد، یعنی بعد از رخداد پدیده جزیره ای، سیستم های PV را می توان در زمان مشخص شناسایی کرد و بموقع و فوری شبکه قدرت را قطع کرد. دو مورد از مرسوم ترین روش های شناسایی عملکرد جزیره ای از میان بسیاری از روش ها عبارتند از روش های اکتیو و پسیو.

این مقاله در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) شبیه سازی شده و در ادامه نیز تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

از آنجایی که شناسایی ضدجزیره ای پسیو، نقاط کور بسیار زیادی دارد، به آسانی نوسان می کند، و معایب دیگری نیز دارد. همچنین روش اکتیو نیز معایبی دارد که می توان تغییرات فرکانس را نام برد. برای مثال، اعوجاج جریان و نوسانات توان اکتیو تزریق شده به شبکه بخاطر شناسایی حالت جزیره ای را می توان نام برد. براساس توان اکتیو متغیر، روش آشکار سازی ضدجزیره ای دریفت فرکانس اکتیو بهینه شده، پیشنهاد می شود. این فنآوری، از طریق افزودن توان اکتیو متغیر به داخل آفست (offset)، کسر برش دهنده دریفت فرکانس اکتیو را بدست می آورد، تا به فیدبک مثبت فرکانس ولتاژ در نقطه تزویج مشترک در حالت جزیره ای دست یابد و عملکرد ضدجزیره ای محقق شود. تحت شرایط نرمال، کیفیت توان تزریق شده به داخل شبکه به میزان زیادی بهبود یافته است و اطمینان حاصل می شود که آلودگی کمتری به شبکه وارد می شود. نتایج شبیه سازی و تجربی نشان می دهند که روش های آشکارسازی ضدجزیره ای نه تنها سرعت شناسایی ضدجزیره ای را بهبود می بخشند، بلکه همچنین اطمینان حاصل می شود که توان با کیفیتی بهتر به شبکه تزریق می گردد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تکنیک تشخیص ضدجزیره ای انحراف فرکانس اکتیو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 13 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.