دانلود شبیه سازی مقاله تحلیل و طراحی سیستم توربین بادی تحت اختلالات کیفیت توان

عنوان فارسی

طراحی یک پارک توان برای سیستم توربین بادی و تحلیل عملکرد سیستم تحت اختلالات کیفیت توان

عنوان انگلیسی

Design of a custom power park for wind turbine system and analysis of the system performance under power quality disturbances

کلمات کلیدی

خطاهای تولید توان؛ کیفیت عرضه توان؛ پایداری سیستم قدرت؛ توان بادی؛ توربین های بادی

درسهای مرتبط

انرژی های نو؛ کیفیت توان

تعداد صفحات انگلیسی : 11 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 18
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
56,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IET Renewable Power Generation (مجله تولید توان تجدیدپذیر)
ترجمه: ندارد گزارشکار : فایل راهنما دارد (فایل ورد 4 صفحه ای حاوی توضیحات و شکل موج های خروجی) شبیه سازی : دارد (یک فایل سیمولینک متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

اختلالات کیفیت توان در توربین بادی

نرخ شدید افزایش تعداد توربین های انرژی باد نصب شده در همه کشورهای توسعه یافته، بوجود آمده است. به آن علت که انرژی باد، به چنین منبع برق مهمی تبدیل شده است، همچنین عملکرد پایدار در طی آشفتگی های شبکه، لازم می باشد. در حال حاضر، انرژی باد، به عنوان یک جایگزین مثبت برای سوخت های فسیلی و همچنین روشی برای کمک به توسعه اقتصادهای محلی در آینده، دیده می شود. جهان از انرژی تجدیدپذیر بجای سوخت های فسیلی استفاده خواهد کرد تا تقاضای انرژی جهان را پاسخ دهند. برنامه ریزی و مدیریت انرژی، برای ارتقای انرژی باد که اهمیت اساسی برای توسعه و آینده همه کشورها دارد، لازم می باشند. بهبود فنآوری اخیر در سیستم های انرژی باد و مشوق های ارائه شده توسط دولت ها، سطح نفوذ توان باد به داخل شبکه را افزایش داده است. این پدیده، بهره برداران سیستم انتقال و توزیع را وادار می کند تا آیین نامه های شبکه خود را مورد بازبینی قرار دهند. علاوه بر آن، این توسعه ها، توربین های باد را وادار می کنند که در طی آشفتگی ها متصل به شبکه باقی بمانند تا پایداری سیستم را بهبود بخشند. این پروژه به مدل سازی توربین های باد سرعت متغیر و بررسی قابلیت عبور از خطای توربین های باد برای ارزیابی اتصال و تلفیق با شبکه، اختصاص داده شده است. افزایش استفاده از بارهای حساس، حل مسائل کیفیت توان (PQ) و استفاده از ادوات قدرت سفارشی را لازم می کند. این پروژه، مدل های گذرای الکترومغناطیسی سیستمی که از «سیستم توربین باد» (WTS) و کلید تبدیل استاتیک (STS) تشکیل شده است، را ارائه می دهد.

در این پروژه، اهمیت توان پایدار، مطمئن و کیفیت بالای ارائه شده توسط خدمات عمومی، مورد تاکید قرار می گیرند. تفاوت های اصلی و مشارکت های عمده این پروژه را می توان به این صورت خلاصه نمود: امروزه، تامین توان قطع ناپذیر و کیفیت بالا، مسئله بسیار مهمی برای استفاده از انرژی باد در شبکه الکتریکی است. در این پروژه، یک توربین باد که با استفاده از STS به شبکه متصل می شود، طراحی شده است. بنابراین، شبکه برق، برای افزایش استفاده از توربین های باد برای تولید توان الکتریکی، ایمن تر و مطمئن تر شده است. روش جدیدی برای تولید برق توربین های باد، ارائه شده است. در مقالات مربوطه، از جنبه نظری، کار زیادی در مورد سیستم پیشنهادی، روال طراحی و تحلیل تجربی، صورت نگرفته و گزارش نشده است. همچنین این پروژه در مفهوم یافتن راهکار برای مسائل PQ الکتریکی WTS، مشارکت خواهد داشت. عملکرد سیستم پیشنهادی برای سناریوهای خطا/آشفتگی مختلف با استفاده از برنامه متلب، شبیه سازی شده است. از نتایج شبیه سازی سیستم پیشنهادی فهمیده می شود که این سیستم پاسخ دینامیک سریع و عملکرد حالت پایدار خوب، دارد.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از نتایج خروجی آن قرار داده شده است:

سیستم توربین بادی

اختلالات کیفیت توان

کیفیت عرضه توان

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تحلیل و طراحی سیستم توربین بادی تحت اختلالات کیفیت توان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + دوازده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.